Koczan Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Nick: Koczan Imię: Adrian Wiek: 16 Staż na serwerze: dwa dni, pełen ogar Doświadczenie: W cs'a gram 7 lat - od 9 roku życia. Byłem adminem na wielu rozmaitych modach, a admina traciłem wtedy gdy nie miałem już czasu na grę, a admina ze przewinienia zabrano mi jak zaczynałem grę. Jestem w stanie rozpoznać po czyjejś grze czy jest on czitem czy po prostu dobrze gra. Posiadałem kiedyś swój serwer na którym pogrywałem z kolegami. Znajomość AMX [0/8]: 7 (drobne zmiany w pluginach typu kasa za zabicie przeciwnika dla vipa bądź jego kit) Czy byłeś / byłaś już adminem?: Wielokrotnie, lecz nie będę wymieniać gdyż nie widzę potrzeby :) Dlaczego Ty?: Jestem aktywnym graczem na serwerze i jestem dosyć rozpoznawalny. Nie prowadzę z nikim żadnych wojen i sojuszy, po prostu jestem sobą, gram uczciwie i z zapałem Kontakt: facebook, telefon, skype, steam STEAM: Tak STEAM_0:1:32501149 Akceptujesz regulamin admina?: Tak Akceptujesz regulamin serwera?: Tak Jeżeli chodzi o płatność za admina to może być problem, ponieważ dziś kupiłem vipa :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gapciu Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Jestem na neutral + steam + wiek - aktywnosc na forum jaki i serwerze Link to comment Share on other sites More sharing options...
KubsoN Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Po tym co wypisuje BlondAss mogę dać ci NEUTRAL ' - Zachowanie ( w sensie komentowanie działań pracy admina ) + Steam + Potrzebujemy adminów Link to comment Share on other sites More sharing options...