Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick: *[iMPERIUM]* Ramses
Imię: Piotr
Staż na serwerze: Od miesiąca, może dłużej około 30 godzin tygodniowo. Plus obecność zwłaszcza wtedy gdy brak innych administratorów.
Doświadczenie: Gram od około 10 lat, wcześniej posiadałem dwa swoje serwery na których pracowało 7 adminów.
Znajomość AMX [0/8]: 6
Czy byłeś / byłaś już adminem?: Adminem, właścicielem serwerów.
Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Od 20 do 70 godzin tygodniowo.
Dlaczego Ty?: Najlepiej za mnie mówią moje czyny, reszta Adminów mnie dobrze zna, jestem spokojny, asertywny i umiem rozwiązywać problemy.
Kontakt: GG , Skype, Steam- numery pójdą do zainteresowanych, lub są już na moim profilu.
SIDSTEAM_0:1:165842282
Akceptujesz regulamin admina?: Tak
Akceptujesz regulamin serwera?: Tak

Opublikowano

Najmocniej przepraszam tych, którzy twierdzą że brak wpisów na forum to minus. Mea culpa, albowiem nie pisałem wcześniej. To się jednakowoż zmieni i to dosyć szybko. Jeśli uda mi się komuś radą bądź pomocą służyć- będzie to niemały zaszczyt. Nie rejestrowałem się na forum, ponieważ miałem drobne problemy ze Steam'em i musiałem kupić nowe konto. Dziękuję za wszelkie głosy na tak. 
Pozdrawiam

• Właściciel
Opublikowano

Tak :)

- doświadczenie

- steam

Opublikowano

Jak najbardziej na tak :D Przyda nam się ktoś taki

+steam(w końcu)
+staż
+chęci
+ogarnia
+pomocny
+aktywny na serwie
+wiek
+godzinki
+amx
+zapotrzebowanie na admów

-forum(na pewno nadrobi)
-bot <3

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie