Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Typ Serwera: Cs go l Only AWP

Hosting: Pukawka

GameTracker: Jeszcze nie zrobiłem, bo mam mały problem z tym " IP : 185.36.169.126:28040 "

Staż Serwera: Powiem szczerze, że serwer ledwo co zakupiłem i staram się go ogarnąć, ale sam sobie zbytnio nie radzę. :P 

Coś o sobie: No więc nazywam się patryk, 17 lat kończę 8 maja no i mieszkam w Łodzi. Gram w cs'a już od kilku lat, lecz zawsze grałem na ns no a teraz, steam posiadam. Nie lubię pisać o sobie bo to troszkę żałosne. :P 

Dlaczego chcesz dołączyć do nas?: Ponieważ grałem na waszym DD2 i muszę przyznać, że serwer 1 klasa. :D 

Kontakt:  

Gadu : 57943474

Steam : http://steamcommunity.com/id/romantyk99/

• Legenda
Opublikowano

Skonfiguruj serwer pod only awp itd odpal go rozkręć trochę to pomyślę nad decyzją bo my też nie zrobimy Ci serwera a ty sobie pójdziesz gdzie inndziej.

• Lubię to! 1
Opublikowano

Skonfiguruj serwer pod only awp itd odpal go rozkręć trochę to pomyślę nad decyzją bo my też nie zrobimy Ci serwera a ty sobie pójdziesz gdzie inndziej.

Rozumiem powiem Ci szczerze, że dużo przy nim grzebać nie trzeba. Brakuje muzyki bo plugin nie chce działać. Wgram kilka mapek jeszcze, rank, say i serwer będzie hulał. Potrzebuje tylko technika który pomoże mi przy tym pluginie !Res :P

Mam lekki problem ze zrobieniem gametrack'a pod serwer ... 

00837912226215121326.png

Opublikowano

Ja osobiście jestem na tak, ponieważ:

Jest mało serwerów pod cs:go, a kolejny się przyda nam

Rozkręci serwer, bo teraz dużo osób przechodzi na cs:go.

• Lubię to! 1
Opublikowano

Dobra moja kolej.

Nie rozkrecisz to

Sloty

Zamiast sięgać pomocy po różnych forach itp to PP prostu zmieniłeś moda.. Jeśli na ffa wystąpi jakiś błąd za miesiąc na przykład i nie bedziesz umial go rozwiązać to tez zmienisz moda?

Jestem na nie.