Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem dość nowy na forum na DD2 gram od paru miesięcy, dużo osób mnie kojarzy, ale nie o tym chciałem pisać. Wszyscy znają problem czitowania aimy, wh itp. (najgorsze zmienne IP) i mianowicie nadsunęło mi się rozwiązanie. Mam kolegę który jest specem w dziedzinie informatyki i chciałbym zapytać czy dyrekcja tego pięknego serwera byłaby zainteresowana programem, który blokowałby czity z poziomu komputera graczy. Mianowicie z tego, co wstępnie z nim pisałem dałby radę stworzyc program który każdy kto wchodzi na wasze/nasze serwery musiałby pobrać wraz z muzyką czy tam jakimiś modami. Program blokowałby możliwoś jakichkolwiek ingerenci w CS'a podczas jego uruchamiania.  Nie jestem głupi i wiem że dawałoby to możliwość ingerencji adminom serwera w komputer gracza, ale myśle stosowne ostrzeżenie i sprawdzenie przez sprawdzonego informatyka czy program nie jest szkodliwy możliwośc totalnego wyeliminowania cziterów. Program oczywiście udostępniłbym za darmo właścicielom serwera, a kosztami stworzenia w litrach wódki sam się zajmę.

Opublikowano

Gdyby to było takie łatwe, VALVE już kilka lat temu wyprodukowałoby coś takiego. Zresztą osobiście nie chciałbym aby cokolwiek bez mojej wiedzy ściągano mi na komputer. 

Opublikowano

Właśnie dlatego pytam czy jest to do zaakceptowania,a jest to trochę trudniejsze przez to sie zwóciłem do speca od czitów :D Pisał aimy i wh do CS'a także i przez to powiedział że pewnie sobie z tym poradzi tylko musi wiedzieć czy ma zacząć, a ja musze wiedziec jaką cenę mi walnie :D Z stosownym ostrzeżeniem i sprawdzeniem przez innego pewnego informatyka stali gracze nie mieliby na pewno żadnych wątpliwości. Jest problem ze trzeba by to zrobić tak zeby antywirus nie blokował ale myśle ze da rade.