Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Inwestor
Opublikowano

Ze względu na to, że najwięcej gram na Cod Modzie, początkowo zastanawiałem się, czy jest sens pisać tego typu post ze względu na tą jedną mapę, potem czy nie napisać tego tematu w dziale serwera, jednak finalnie stwierdziłem, że lepiej by było umieścić go w tym dziale, ponieważ nie wiem, jak sytuacja wygląda na pozostałych serwerach. Chciałbym, aby admini, gracze z innych trybów również się wypowiedzieli.

Na Cod Modzie gram od około dwóch lat, praktycznie od pierwszego sezonu, natomiast w samego CS 1.6 już kilkanaście lat (z przerwami). Przez ten czas jak to każdy gracz, przegrało się wiele różnych map, jednak de_eldorado po dziś dzień jest w zasadzie taką jedyną mapą o dość specyficznej konstrukcji, która pozostawia lekki niedosyt oraz pewne refleksje. Mapa ma dość specyficzną budowę ze względu na zróżnicowaną wysokość budynków i elementów otoczenia, przez co w porównaniu do większości map gdzie budynki są nieco inaczej rozłożone, przy wykorzystaniu double jumpa można bez większego problemu dostać się w miejsca, które później powodują różne kontrowersje tego że to TXT, między innymi na dach saloonu, zegar (na wyższe partie mapy) gdzie przez to była kiedyś fala banów, nieraz też się to zdarzy, ale już rzadko.

Zacznę od tego, że pierwszą kwestią jest ten słynny, charakterystyczny płot, z którego niektórzy często próbują skanować przeciwników. Nie wiem, jak wygląda to na FFA (czy można czy nie można skanować), ale na Cod Modzie, Diablo Modzie, Paintballu czy zapewne też 4funie obowiązuje zakaz skanowania tego płotu. Stąd moje pytanie, czy nie lepiej byłoby wprowadzić jakieś rozwiązania techniczne zamiast opierać się wyłącznie na regulaminie?