Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×
fvgs3

Podanie na Admina - .. Katujemy.EU | [CS2] MIRAGE #2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dlaczego chcesz zostać administratorem?:

• Gram u Was regularnie i zależy mi, żeby ten serwer trzymał poziom. Chciałbym po prostu pomóc w pilnowaniu porządku, żeby gra była czysta i przyjemna dla każdego, bez wyzywania się czy czitowania. Jestem osobą bezstronną, nie szukam konfliktów i uważam, że dodatkowa para rąk do pomocy przyda się ekipie, zwłaszcza w godzinach szczytu
  • Jakie jest Twoje doświadczenie?
    „Jeśli chodzi o CS2, to byłby mój pierwszy raz w roli admina, ale nie jestem w tym zielony. Moderowałem już społeczności w innych grach, takich jak FiveM więc ogarniam, jak zarządzać ludźmi, rozwiązywać spiny i pilnować regulaminu. Bardzo szybko łapię nowe rzeczy, więc opanowanie komend czy narzędzi do sprawdzania graczy zajmie mi chwilę. Mam chęci, czas i spokojne podejście, co przy moderacji jest chyba najważniejsze.
  • Znajomość komend administratora
    Dobra
  • Znajomość regulaminu serwera oraz regulaminu administratora:
    TAK
Edytowane przez fvgs3
usunelo mi polowe podania xd
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

dalej nie znam chłapa,
zdanie mam takie same jak z poprzedniego podania

jestem na NIE

Edytowane przez SeZamek
Opublikowano

Odrzucam, masz strasznie mały staż na serwerze dodatkowo ŻADEN z administracji ciebie nie widział. Popracuj nad tym i zapraszam do składania podania.

• Przykro mi 1
Opublikowano

Twoje podanie zostało odrzucone!

Nie spełniasz wymagań, następne podanie możesz złożyć po 7 dniach. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom.

• Przykro mi 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie