Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Twój nick:
    Benek
  • SteamID:
    STEAM_0:1:761203891
  • Serwer:
    MIRAGE #3
  • Data:
    07.04.2026
  • Mapa:
    Mirage
  • Opis sytuacji:

Dzień dobry, z dniem wczorajszym dostałem bana, grając na serwerze CS2 Mirage #3, z reguły na tym serwerze nie gram ale wczoraj o godzinie 1:30 tylko tam były osoby, grałem sobie tak jak zawsze, nic specjalnego strzelam umieram zabijam różnie, nagle użytkownik "przecinak" wyzywam mnie od cheaterów, ok ma prawo go zaboleć ze go zabiłem, fajnie, pośmiałem się z niego chwilę, żeby go nie kuło jak ktoś strzeli akurat lepiej od niego, i z następną rundą dostałem bana za rzekome WH, chciałbym żeby jakiś admin który dał mi tego bana pokazał mi demo na którym "cheatuje", miło by było wyjaśnić tą sprawę bo na waszych serwerach gram od 3lat i nie było wcześniej takiej sytuacji, miałem odpalonego tez wtedy faceit ac, ale tego nie mam jak udowodnić, prosił bym o wyjaśnienie sprawy bo ban jest niesłuszny.

• Lubię to! 1
Opublikowano (edytowane)

Wiom tu macie rozpiskę demka

https://tv.katujemy.eu/CS2/7/dema//auto-20260407-0057-de_mirage-_________________Katujemy.eu______MIRAGE__3_______SKINS_KNIFE_GLOVES_STICKERS.dem.zip

5:20-widac jak spojrzałeś się na sekundę na przeciwnika przez ściane po czym momentalnie patrzysz na dżungle 

9:30- plantując pakę mając wh powinieneś go widzieć po czym biegniesz na ct rzucasz molo i nie sprawdzając dalej wychodzisz wcelowany w rampę w minucie 9:41 

10:59- dla mnie sytuacja dziwna ponieważ zostałeś 1v3 stoisz na kosie i się patrzysz w strone przeciwnika 

11:08- celownik pada tobie idealnie na ciało gdzie nie było wcześniej wiadome gdzie jest przeciwnik po czym wchodzisz wcelowany idealnie w tamto miejsce 

12:50- peekujac masz celownik na przeciwniku tylko on już jest za ścianą a w minucie 12:52 masz idealnie celownik na głowie 

Edytowane przez N3xo
FoRinT  

Decyzja 24H.