Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Twój nick:
    Rumcajs i Pablo
  • SteamID:
    STEAM_1:0:724045785
  • Serwer:
    4FUN
  • Nick admina banującego:
    Bloczek
  • Data:
    13.03.2026
  • Mapa:
    assault
  • Link do POV'a:
  • Opis sytuacji:
    Zostałem zbanowany po godz. 22 bez powodu. Gram tutaj od ok roku najpierw pod nikiem Rumcajs[4Fun], potem Rumcajs. W piątek 13 zmieniłem nick na Pablo i po kilku minutach gry zostałem zbanowany. Rozumiem że pod tym nickiem grał ktoś inny kto dostał bana, ja nie jestem tą osobą, bo innego powodu nie widzę. Zmieniłem IP i wróciłem do nicka Rumcajs próbowałem dopytać się ale nikt nie odpowiedział wszedł kolejny ban. Bloczek cóż widziałem Cię niegdyś w grze, nikt nigdy mi oszukiwania nie zarzucał, choć mógł się nei pogodzić że gram lepiej. Niemniej, miałem steama na 1.6. Nie miałem tutaj konta ale widzę że ktoś takich nikców używał na tym forum. Cóż ja takich nicków w CS używam od 20 lat. Więc jeśli nie podoba się to zmiennię nick i IP, dla mnie to nie problem, ale gdy nie widzę powodu bana bez wyjaśnienia czy ostrzeżenia to coś jest nie tak. Gram dla zabawy 4fUN. Więc zazwyczaj nie marnuję swojego czasu na wyjaśnienia. Więc proszę naprawić błąd i wyjaśnić. Bo szczerze jak jestem grzeczny to takie coś mnie irytuje i denerwuje, jak zapewne każdego. Więc następnym razem można po prostu zapytać a nie banować. W każdym razie widzę że chyba chodzi o zbieżność nicka gry z innym użytkownikiem. Miłego dnia. Proszę o UNBAN.
  • Haha 2
  • Moderator
Opublikowano
38 minut temu, Rumcajs1 napisał(a):

Rozumiem że pod tym nickiem grał ktoś inny kto dostał bana, ja nie jestem tą osobą, bo innego powodu nie widzę. Zmieniłem IP i wróciłem do nicka Rumcajs próbowałem dopytać się ale nikt nie odpowiedział wszedł kolejny ban.