Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×
Aleksiur

Podanie na Admina - Wjezdzam i rozjedzam Katujemy.eu | [CS:GO] - 3 MAPS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
  • Serwer:
    [CS:GO] - 3 MAPS
  • Nick:
    Wjezdzam i rozjedzam Katujemy.eu
  • Imię:
    Alex
  • Mutacja głosu
    Tak
  • Steam ID
    STEAM_0:1:423332728
  • Status Prime
    -
  • Discord
    21yanke
  • Staż na serwerze:
    2 dni
  • Dlaczego chcesz zostać administratorem?:
    W sumie gram na tym serwerze od dwóch dni. Powrót do oryginalnego CS:GO wywołał u mnie sporą nostalgię, więc raczej nie planuję w najbliższym czasie opuszczać tej gry. Serwer bardzo mi odpowiada - spędziłem na nim już kilka godzin i stwierdziłem, że spróbuje swoich sił, z normą nie powinienem mieć problemów.
  • Jakie jest Twoje doświadczenie?
    Niestety nie mam jeszcze doświadczenia na platformie Counter-Strike, jednak miałem okazję działać w administracji na większych serwerach Minecrafta oraz GTA V, między innymi na Vibe RP (może kojarzycie), a także na MTA. Uważam, że mimo tego niewielkiego braku doświadczenia na tej konkretnej platformie poradzę sobie bez problemu, ponieważ nie raz musiałem szybko adaptować się do zasad oraz komend obowiązujących na nowych platformach.
  • Znajomość komend administratora
    Słaba
  • Znajomość regulaminu serwera oraz regulaminu administratora:
    TAK
Edytowane przez Aleksiur
  • Moderator
Opublikowano

Twoje podanie zostało przyjęte!

Zgłoś się do Opiekuna w ciągu 48 godzin. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom.

Tekki  

Zgłoś się do mnie na dc.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie