Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Twój nick:
    Cyborg
  • SteamID:
    https://steamcommunity.com/profiles/76561199508034874/
  • Serwer:
    FFA
  • Data:
    06.03.2026
  • Mapa:
    Cache
  • Opis sytuacji:

Dzień dobry,

Otrzymałem permanentną blokadę za rzekome używanie cheatów. Chciałbym uprzejmie poprosić o ponowne przeanalizowanie mojego demka z meczu, ponieważ nie korzystam z żadnych niedozwolonych programów.

W tej rundzie udało mi się zdobyć kilka szybkich fragów z Deagle w głowę, co mogło wyglądać podejrzanie, ale wynikało to wyłącznie z dobrej dyspozycji w danym momencie. W Counter-Strike gram od wielu lat i mam łącznie około 7000 godzin, z czego około 5000 w CS:GO, dlatego takie akcje nie są dla mnie czymś niemożliwym. Uważam, że administrator wystawiający bana niedokładnie ocenił sytuację. Gram również na serwerze Mirage [#2] w Counter-Strike 2, gdzie napisałem podanie na administratora serwera, więc taka blokada mogłaby doprowadzić do tego, że nie mógłbym zostać administratorem. Uważam zachowanie tego admina za niekompetentne tymbardziej, że inni wcale nie grali gorzej, a ja w meczu przed cache, czyli office, nawet nie byłem na plus k/d. 

Bardzo proszę o ponowne sprawdzenie tej sytuacji. Zależy mi na uczciwej grze i nigdy nie korzystałem z cheatów tymbardziej, że jak już wspomniałem chciałbym zostać administratorem serwera Counter-Strike 2

(około godziny 20:28 otrzymałem tą blokadę)

Z poważaniem

Mateusz - Cyborg

202603~1.JPG

Opublikowano

Witam oglondalem demko i stwierdzam ze jestes czysty przepraszam i prosze o ub 

• Dzięki 1
  • Junior Admin
Opublikowano

Użytkownik został odbanowany!

W ramach rekompensaty otrzymasz darmowego VIP na 3 dni. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom.

• Dzięki 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników