Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick:
.davvy

Link do profilu Steam oraz SteamID:
https://steamcommunity.com/id/tradeban76561199031664571/
STEAM_0:1:535699421

Jakie jest Twoje doświadczenie?:

Gram w Counter-Strike od ponad 13 lat, co pozwoliło mi dobrze poznać mechanikę gry oraz zasady panujące na serwerze. W tym czasie miałem okazję kilkukrotnie pełnić rolę administratora na różnych serwerach, gdzie zajmowałem się moderowaniem rozgrywki, pilnowaniem przestrzegania regulaminu oraz reagowaniem na przypadki łamania zasad, takie jak używanie cheatów czy nieodpowiednie zachowanie graczy łamiące regulaminy. Ważnym elementem moich obowiązków było również rozwiązywanie konfliktów w sposób bezstronny i utrzymywanie przyjaznej atmosfery na serwerze.

Dodatkowo miałem doświadczenie w moderowaniu forum, gdzie odpowiadałem za utrzymanie porządku, egzekwowanie zasad regulaminu, przenoszenie tematów do odpowiednich działów oraz pomoc nowym użytkownikom w odnalezieniu się w społeczności. Te doświadczenia nauczyły mnie odpowiedzialności, cierpliwości oraz skutecznej komunikacji, które są kluczowe w roli moderatora czy administratora. Wiem, jak ważna jest współpraca z innymi członkami zespołu administracyjnego oraz budowanie pozytywnej atmosfery wśród graczy.

Staż na serwerze:
Oj trudno powiedzieć, wcześniej grałem długo, ale tak +/- 3-4 miesiące będzie z malutkimi przerwami

Dlaczego chcesz zostać administratorem?: