Jump to content
Szybka rekrutacja na Redaktora Forum ×
maverciok

Odwołanie od bana - ♡︎ AWP - log1c ◕︎‿

Recommended Posts

Twój nick: ♡︎ AWP - log1c ◕︎‿

Data/Mapa: 23.11.2024   13:54/13:53

SteamID: 76561199601157204

Serwer (mod): MIRAGE #1    

Opis sytuacji: gram jak co dzień, miałem lepszą rundę z deagle bo ćwiczyłem go dużo czasu była mi się to normalna dobra runda, wcześniej miałem jeden trafiony strzał przez smoke  więc proszę o demo i rozpiskę za co ban

Link to comment
Share on other sites

Dzień dobry,

 

Link do demka: https://tv2.katujemy.eu/0/dema//auto-20241123-1338-de_mirage-______________Katujemy.eu______MIRAGE_______SKINS_KNIFE_RANK_VIP_GLOVES_STICKER__PL_.dem.zip

 

Poniżej rozpiska:

00:38 - 00:44 - Dziwny aimlock na gracza w oknie o.o? Po chwili gdy jeden z graczy wyszedł z rogu, ponowne szybkie przejechanie na drugiego gracza który się tam znajduje.
00:45 - 00:50 - Przeciwnik na cicho wychodził na okno, reakcja bardzo szybka jak na dynamike rozgrzewki
00:55 - 00:59 - Nie uznałbym tego za dowód, widać lufę jednak, idealna i według mnie nie naturalna próba skanowania gracza na CT.
01:30 - 01:35 - Wcelowanie się w gracza na aucie przez ściane
01:40 - 01:46 - Nienaturalne patrzenie na gracza na short'cie - jeżeli się sprawdza pozycje to tak aby sprawdzać pozycje gracza gdzie może być wcelowany a nie na pilar o.o?
02:30 - 02:38 - Mało naturalne podąrzanie za graczem przez ściane
02:40 - 02:50 - Bardzo olewczy sposób wejścia na B, bez sprawdzania auta mimo że poszedł molotov co może sugerować gracza broniącego wejście od auta oraz kompletne olanie BS'a. Choć fakt, słychać było gracza poniekąd rotujacego z tamtego kierunku - jednak to dość mało wiarygodne info że nikogo tam nie ma.
03:50 - 04:00 - Podąrzanie za graczem po wyskoku z okna.
04:02 - 04:08 - Próba podejścia na krzesło z nożem, w momencie kiedy widać przeciwnika dochodzącego z shorta na mid'a wycofanie i wcelowanie się w niego jeszcze przez smoke/ściane.
04:37 - 04:42 - Celowanie po graczu przez ściane.
08:01 - 08:04 - Przeciwnik zrobił krok, tak jakby miał właśnie wychodzić, jednak się zatrzymał - a tu strzał, ala prefire :)
09:45 - 09:53 - Celowanie "potencjalne" po ścianie, choć w 09:51-09:52 dość perfidne na celowanie i wyjście na pewniaka.
09:55 - 09:58 - Ponowne wcelowanie i wychylenie na pewniaka.
11:20 - 11:22 - Sus strzał, być może fart, choć zmiana z celowania z rogu okna na bliższy środka nie wydaje się zbyt normalna w przypadku takiego skanowania smoke.
13:15 - 13:22 - Lekkie celowanie po graczu przez ściane, awp/scout wcelowana w paczki raczej stoi z prawej strony okna i w przypadku takiego picku tam właśnie celujemy aniżeli w środek.
14:00 - 14:07 - Wyskok i idealny skan w smoke na gracza - skan ten nie trafi w gracza wcelowanego z dołu schodów.
14:15 - 14:26 - Pewna zmiana targetu z aps'ów na gracza w okolicy ławeczki - rozumiem że był smoke jednak nie w taki sposób od niego się odchodzi, kiedy mamy graczy na drwenie.
14:40 - 15:00 - Zauważenie gracza w apsach w trakcie chęci ich próby skrótu, wycofanie się i robienie bóg wie czego w zasadzie. Gracz stał wcelowany z AWP i wyjście tego typu to za pewne zgon (i pokazał to następny śmiałek który się podołałe tego zadania w niewiedzy).
15:17 - 15:26 - Patrzenie po ścianach - z olewczym podejściem do zakrętu i mida, sprawdzanie ścian w strone graczy w underze i mało naturalny skan przez smoke.
 

Miłego dnia! :)

Majstersztyk  

Dezycja 48h.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

00:38 - 00:44 - xD | +b
00:45 - 00:50 
 -  mógł widzieć na radarze, ale z uwagi na te jego akcje i gameplay | -/+b
00:55 - 00:59 - perfidne wh, potem jeszcze lata celownikiem jak jest za boxem xD | +b
01:30 - 01:35 - idealnie wcelowanie przez ściane | +b

01:40 - 01:46 -  widać że wie o przeciwniku, ciągle się spogląda aby tylko mu nie picknął | +b

02:30 - 02:54 -  niby słyszy przeciwnika który biegnie gale, ale te wcelowanie w niego i podążanie przez ściane xD, zero sprawdzenia B, od razu biegnie po kille w ladderze, potem te wcelowywanie się w ladder | +b
03:50 - 04:00 - +b

Nie rozpisuje więcej tyle wystarczy perfidny wallhack i do tego lekki aimlock.
Dobra robota, gracz nie otrzymuje UB.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.