Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick: Gozdzik10
Imię: Kamil

Link do profilu Steam oraz SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199749414892/  ID Steam: 76561199749414892 
Jakie jest Twoje doświadczenie?: Nie mam doświadczenia w byciu adminem ale jestem aktywnym graczem wchodzę praktycznie codziennie, pomagam nowym graczom, szybko się uczę i zawsze podchodzę do powierzonych mi zadań profesjonalnie z dokładnością jak i w pracy na co dzień tak i w życiu codziennym.
Staż na serwerze: https://www.gametracker.com/player/Gozdzik10/54.38.48.3:27015/ (gram tylko i wyłącznie na serwerze Katujemy, COD 301 lvl) 

Dlaczego chcesz zostać administratorem?: Chciałbym zostać administratorem ponieważ zawsze jestem zaangażowany w to co robię, bardzo dobrze gra mi się na waszym serwerze i uważam, że jest to serwer przyszłościowy, mało takich, miałem długą przerwę w grze w cs ale gdy wróciłem to poświęcam czas tylko i wyłącznie na grze właśnie na Katujemy. Jako administrator chciałbym wnieść pozytywną energię, dbając o atmosferę fair play, eliminując toksyczne zachowania i pomagając nowym graczom. Moim celem jest stworzenie środowiska, w którym każdy czuje się mile widziany, a rozgrywka jest uczciwa i przyjemna dla wszystkich. Dzięki mojemu zaangażowaniu oraz aktywności moge skutecznie przyczyniać się do rozwoju serwera. 

Mutacja głosu (TAK/NIE): nie, człowiek już dawno po mutacji :D 
Czy posiadasz sprawny mikrofon?: tak, specjalnie kupiłem aby być w ciągłym kontakcie z graczami i robić pozytywną atmosferę 
Kontakt: STEAM, DC, mail: [email protected] 
Skala znajomości obsługi admina (1/8):  2 - tak jak pisałem szczerze wcześniej, nie byłem adminem ale szybko się  uczę, mam już nawet wydrukowaną rozpiskę z podstawowymi komendami i na bieżąco je przyswajam. 
Znajomość regulaminu serwera oraz regulaminu administratora (TAK/NIE): TAK 

• Wow 1
Opublikowano