Jump to content
Palenie Nie Zabija

Odwołanie od bana - Palenie Nie Zabija

Recommended Posts

Twój nick: Palenie Nie Zabija

Data/Mapa: zack

SteamID: WH/NORECOIL

Serwer (mod): mirage 1                               

Opis sytuacji: Szczerze to się zastanawiałem czy w ogole pisać odwołanie, odpis sytuacji jest raczej zbędny, "norecoil" +1  Ps: gram i dostalem bana.

  • Thanks 1
  • Sad 3
Link to comment
Share on other sites

  • Popular Post

Witam!

Na wstępie chciałbym przeprosić graczy że musiało to tyle trwać (głównie tych co pisali do mnie na Discord oraz na forum) oraz za to że niektóre demka są udostępnione z dysku google ale 3 demek nie ma już na stronie.

Jak obiecałem tak się stało, @ Palenie Nie Zabija to co Ci napisałem ostatnio w odwołaniu "Będziesz pod okiem całej administracji" - twoja gra była bardzo specyficzna i skłoniła mnie do tego że obejrzałem łącznie dziesiątki demek wraz z wyznaczoną przeze mnie grupą adminów (dla których składam serdeczne dzięki) aby znaleźć cokolwiek na to że jesteś winny. Fakt faktem jest to że w twojej grze nic a nic mi nie pasowało cały czas ludzie Cię zgłaszali, wypisywali do mnie, dochodziło do różnego rodzaju obelg ale czekałem cierpliwie na każde kolejne demko z każdego kolejnego dnia. 

Zastanawiało mnie twoje zachowanie w którym mam wrażenie próbowałeś się wybielać za każdym razem kiedy wyczuwałeś że nasze oczy są na Ciebie skierowane, tłumaczenie mi się na discord, składanie podania na admina oraz pisanie propozycji - niby nic? Ale ciągle mnie to zastanawiało dlaczego Ciebie tak pełno wszędzie - niestety to nas nie zwiodło co widać z wykonanej pracy niżej.

 

Jeżeli zaś chodzi o twoją grę tutaj jest wiele znaków zapytania począwszy od tego że większość meczy kończysz z statystyką minimum 30 do nawet prawie 60 killi przy czym nie potrafisz rzucić jak normalny "doświadczony" gracz porządnie żadnego granatu od błyskowego po smoke itd, nie potrafisz wskoczyć z ławki na midzie do okna (gdzie na serwerze posiadamy 2jump), a twój skok na drewno jest równie drewniany. Masz bardzo sztywny movemant, brak kontroli mapy - nie sprawdzasz nawet podstawowych miejsc w których mogą być przeciwnicy a wchodząc na rampę od strony TT wychodzisz wcelowany tak ślepo, mierzysz tym celownikiem wszędzie i nigdzie tak naprawdę - oceniam to jako sztuczne próby zatuszowania tego że jesteś odpalony.

 

Śmiem twierdzić że jeżeli chodzi o kwestie krycia się - jesteś mistrzem. Zostałeś zbanowowany za WH którego jest tutaj pełno - prawdopodobnie masz go pod przycisk oraz NO-RECOIL który został ujęty w kilku czasówkach, dodał bym jeszcze AIMLOCK ale najbardziej jestem pewny tych dwóch które wymieniłem.

Prośby do UBT - proszę o szczegółowe przyjrzenie się temu co Wam przedstawiłem, najlepiej obejrzeć pełne dwie rundy (randomowe) aby zrozumieć fenomen tego gracza. Znam wielu ludzi, wielu utalentowanych ludzi którzy robią podobne statystyki nawet u nas na serwerze i również ich prosiłem o ocenę niektórych klipów mieli równie takie samo zdanie co ja - że awykonalne jest być tak złym graczem a jednocześnie szybkim w swoich strzałach z AWP lub ogólnie całej grze.

 

Proszę również aby demkami zajęła się doświadczona osoba która ma nie jedną rozpiskę za sobą. 

 

Myślę że zawarłem wszystko to co chciałem, niżej wklejam całą rozpiskę:

 

DEMKO 20.08 12:14 (Drive Google)

0:57 - 1:05 - przeskok celownika na przeciwnika x 2 (WH)

2:04 - wchodząc do undera, zatrzymujesz się w miejscu wyczekując przeciwnika (WH)

6:32 - idealny scan przez smoke (za dużo było takich sytuacji, żeby stwierdzić, że to przypadek) (WH)

51:48 - peekowanie na kucaka idealnie wcelowywując się w przeciwnika (WH) (niezbyt mocna sytuacja)

 

DEMKO 21.08 16:53 (Drive Google)

35:12 - oddanie strzału nim przeciwnik wyszedł zza boksów (WH)

36:45 - scan przez schody (idealnie w głowę) + bait przeciwników (WH)

41:22 - scan przez smoke w przebiegający model przeciwnika + aimlock? (WH)

 

DEMKO 22.08 16:32 (Drive Google)

14:54 - wcelowanie się w model przeciwinika który stoi zza ścianą (WH) - pod przycisk
15:18  - dziwny peek na NIC wcelowanie się w przeciwnika + po zabiciu dziwny ruch celownika w lewo (WH)

15:42 - ruch celownikiem za modelem który skacze ze schodów (WH)

30:05 - NO-RECOIL ? brak odrzutu w momencie kiedy trafia ciało przeciwnika celownik właściwie pracuje w miejscu

33:25 - NO RECOIL - AIM LOCK? zalecam obejrzenie tego w prędkości 1/4 i spojrzeć na prace celownika (dla przykładu mogę wstawić nawet link do pewnego cheata który pracuje w ten sam sposób)

 

DEMKO 24.08 13:09 (Demko - Katujemy)

28:48 - wcelowanie się na wysokość głowy przeciwnika który stoi za ścianą lecz nie wychylił (WH)

 

DEMKO 25.08 14:43(Demko - Katujemy)

16:01 - odpuszczenie góry schodów po ruchu przeciwnika, następnie wcelowanie się w miejsce peeknięcia przeciwnika (za dużo było takich sytuacji, żeby stwierdzić, że to przypadek) (WH)

18:16 - dziwny lock celownika na pozycje przeciwnika o którym nie ma żadnej wiedzy (czekanie na zdobycie killa?, za pierwszy razem ciężko dostrzec tą sytuacje dlatego zalecam kilka razy na prędkości nawet 1/2) (WH)

22:16 - brak wiedzy na temat przeciwnika zza pleców, biegniesz w stronę TT SPAWN po czym nagle właściwie się zatrzymujesz (jak zauważasz przeciwnika przez ścianę) i wychodzisz na przeciwnika wcelowany (WH)

27:35 - szybkie wcelowanie się w prawą stronę w momencie kiedy przeciwnik wykonuje ruch w prawo (za dużo było takich sytuacji, żeby stwierdzić, że to przypadek) (WH)

40:28 - dziwny peek jakby w przeciwnika który ucieka underem (WH)

 

DEMKO 29.08 17:00 (Demko - Katujemy)

33:04-33:07 - machasz tak dziwnie celownikiem po ścianie na wysokości ticketa i kilka sekund później najeżdżasz celownikiem idealnie na model przeciwnika i blokuje ci się ten celownik na chwilę na głowie tego przeciwnika. Prędkość 1/4 (WH)

39:04-39:09 - podążasz celownikiem idealnie za modelem przeciwnika stojąc za boksami, warto wyłączyć sobie x-ray aby lepiej to zobaczyć sytuacja raczej do przepatrzenia ponieważ team-mate obok już go widział ale zastanawia mnie ten dziwny lock oraz ruch za modelem przeciwinika celownikiem (WH)

45:25 - znowu celownik idzie praktycznie idealnie na model przeciwnika który stoi za ścianą na short. Zastanawiające jest to że gość który kręci 38/17 patrzy właściwie w ścianę a nie w pozycje z których faktycznie przeciwnik może wychylić. Prędkość 1/4 (WH)

 

DEMKO 29.08 17:54 (Demko - Katujemy)

3:24 - wcelowanie się w model zza ściany (WH)

9:17 - peekujesz na schody i nie widzą jeszcze przeciwnika obok schodów celownik ucieka Ci na niego, brak kontroli reszty pozycji np. dżungli (WH)

11:45 - kolejna dziwna sytuacja pickujesz okno i nagle jak przeciwnik biegnie w twoją stronę wzdłuż mida (o którym nie wiesz) odpuszczasz resztę pozycji i czekasz aż do Ciebie dobiegnie (WH) jest to jedna z tych sytuacji które wydają się być normalne lecz nie w twojej grze.

 

KLIP - dziwnie skaczący celownik (ciężko ocenić po samym klipie)

KLIP - strzela się z graczem z shorta, przechodzi za skrzyniami na drugą stronę i wychodzi wcelowany w głowę przeciwnika który zmienia są pozycję stając na ten murek i jest znacznie wyżej - nie mógł o tym wiedzieć

 

 

Pozdrawiam @ ZacK

Edited by ZacK
Edycja linku do demka.

Decyzja 48h

  • Like 7
  • Haha 1
  • Wow 4
  • I love it 6
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

DEMKO 20.08 12:14 

0:57 - 1:05 - trochę leci po modelach B+/-

2:04 - Imo przypadek B-

6:32 - Zwykły pref pod schody B-

51:48 - Eh B-

 

DEMKO 21.08 16:53 

35:12 - Tego po prawej nie widziałeś, a jednak prefire leci. Wyszło komicznie, bo się idealnie cofnął, że go nie widziałeś B+

36:45 - B+/-

41:22 - Akurat speekował i spamuje, imo przypadek B-

 

DEMKO 22.08 16:32 

14:54 - B+
15:18  - B-

15:42 - B-

30:05 - B-

33:25 - B-

 

DEMKO 24.08 13:09 

28:48 - huh? B-

 

DEMKO 25.08 14:43

16:01 - B-

18:16 - B-

22:16 - Tego się nie da wytłumaczyć B+

27:35 - B-

40:28 - B-

 

DEMKO 29.08 17:00 

33:04-33:07 - B+/-

39:04-39:09 - B+/-

45:25 - B-

 

DEMKO 29.08 17:54 

3:24 - B+/-

9:17 - B+/-

11:45 - B-

 

To tyle jeśli chodzi o demka. Mało jak na zakres czasu (9 dni), ale jednak bana zostawiam. Dlaczego?

Na przykład dlatego: 

 

Jest pare akcji, których nie da się wytłumaczyć i do tego dużo bardzo podobnych sytuacji, które na pierwszy rzut oka są czyste, ale patrząc na ich częstotliwość no to coś tam nie gra (chodzi konkretnie o peekowanie jak słaby gracz, celownik lata gdzieś po za pozycją gdzie może ktoś wyjść, ale zawsze blisko modelu za ścianą. Jednorazowo to może być przypadek, ale u ciebie to jest reguła). Z jednej strony trochę słabo to wygląda jeśli się patrzy na samą rozpiskę, bo tych akcji jest naprawdę mało na to ile czasu pokrywają te dema, ale całościowo jestem przekonany, że jakiś biedawh tam jest odpalane.

 

Dzięki za rozpiskę @ ZacK , ale też napiszę, że musisz nieco je poprawić, bo dużo akcji było rozpisanych, które nie powinny się tam znaleźć. Ban zostaje, dziękuję za uwagę.

 

 

  • Like 2
  • Haha 1
  • I love it 1
Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Użytkownik jest zablokowany!

Na podstawie zebranych dowodów stwierdzono łamanie regulaminu.

Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.