Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick: drmz

Imię: Adrian

Staż na serwerze: 2 dni

Doświadczenie: Dosyć duże. W 1.6 gram od ósmego roku życia, i poznałem dosyć dobrze tą gre, jako admin około 6 lat z hakiem.

Znajomość AMX [0/8]: 6.5

Czy byłeś / byłaś już adminem?: Na tej serwerowni byłem adminem na serwerach COD301 oraz FFA, lecz z powodów osobistych byłem zmuszony do poddania się na pewnien okres czasu, by wrócić z podwójną siłą.  :P 

Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Minimalnie to z dwie godziny, oraz zależne od dnia. W środy trochę krócej ale te dwie godzinki będą na sto.

Dlaczego Ty?: Uważam, że jestem dosyć zaufanym graczem na serwerowni katujemy, byłem tu na starych śmieciach jako bywalec. Dosyć dużo czasu poświęcałem na grę na serwerach FFA i COD301. Uważam że wychodziło mi to bardzo dobrze, ponieważ przez około ~2/3 miesiące nie było na mnie żadnych zażaleń, a jeżeli były, to były one rozpatrywane pokojowo. Byłem w gronie UBTeam, gdzie też dobrze się sprawowałem, lecz jak we wcześniejszym punkcie wspomniałem, nie mogłem sprawować tej funkcji zbyt długo(około miesiąca, żadnych zażaleń). Jestem człowiekiem z poczuciem humoru, toleruję używanie wulgaryzmów, a nadużywanie cierpliwości i używanie ww. słów jako przecinek jest karane upomnieniem a potem działaniem. Mam poczucie humoru oraz powagi, także rozpoznaję sytuacje sarkastyczne oraz takie bardziej poważne, które wymagają ogarnięcia sytuacji.

Co do serwera JB: potrafię rozpoznać grę słowną i wyłapać z niej najważniejsze elementy, które pozwolą mi ogarnąć czy ct popełnia błąd czy nie. Jako iż HLTV nie nagrywa rozmów, ciężko to udowodnić, staram się jak moge :)

Kontakt: steam, gg