Jump to content
DIESEL

[COD 301] Ankieta #1

Poseznowa ankieta  

37 members have voted

  1. 1. Czy rakiety powinny mieć zmniejszony początkowy DMG?

    • Tak
      14
    • Nie
      23
  2. 2. Jeżeli DMG powinien zostać zmniejszony (aktualny DMG = 65) to na jaki?

    • 50
      9
    • 55
      6
    • 60
      6
    • Nie powinien zostać zmniejszony
      16
  3. 3. Czy klasa Szturmowiec powinna zostać lekko znerfiona?

    • Tak, z 5DMG (+int) na 3DMG (+int)
      6
    • Tak, zabrać rakietę
      13
    • Tak, zabrać ciche kroki
      9
    • Nie, powinno zostać tak jak jest
      9
  4. 4. Czy klasa Amadeusz powinna posiadać rakietę?

    • Tak
      20
    • Nie
      17
  5. 5. Czy klasa Morderca powinien powinien dostać mniejszą widoczność?

    • Tak
      22
    • Nie
      15
  6. 6. Czy klasie Morderca należy zwiększy natychmiastowe zabicie na 1/8?

    • Tak
      14
    • Nie
      23
  7. 7. Czy EXP z misji powinien być zwiększony?

    • Tak
      28
    • Nie
      9
  8. 8. Jakie nagrody powinny być za wykonanie misji?

    • Tylko EXP
      9
    • EXP i HONORY
      28
    • Tylko HONORY
      0
  9. 9. Czy w klanach powinny pojawić się dodatkowe statystyki do ulepszania?

    • Tak
      32
    • Nie
      5
  10. 10. Jakie statystyki powinny się pojawić? (Pytanie wielokrotnego wyboru)

    • Zwiększona wytrzymałość
      13
    • Zwiększona kondycja
      25
    • Zwiększony DMG
      20
    • Inne, napiszę propozycję w poście
      6
  11. 11. Czy na serwerze powinna być tylko jedna wersja z każdej mapy?

    • Tak
      15
    • Nie
      22
  12. 12. Czy przy obecnej liczbie graczy (poniżej 10 w godzinach po południowych) powinny być ponownie dodane boty na serwerze?

    • Tak
      30
    • Nie
      7
  13. 13. Czy w godzinach 22-8 powinny być boty na serwerze? (przy ich ewentualnym dodaniu)

    • Tak
      18
    • Nie
      19
  14. 14. Czy na serwerze powinny zostać dodane mapy w wersji cs:go? (mapy css_cache, css_overpas)?

    • Tak
      20
    • Nie
      17
  15. 15. Czy szybkość wbijania poziomów jest na odpowienim poziomie?

    • Tak
      30
    • Nie
      7


Recommended Posts

cod_ankieta.png

 

Drodzy gracze,

 

Od restartu serwera minął ponad tydzień i jesteśmy zobligowani zweryfikować Wasze zadowolenie bądź niezadowolenie obecnym stanem serwera. Zdajemy sobie sprawę, że jedne rzeczy wyszły trochę lepiej, a inne trochę gorzej, ale sumiennie pracujemy nad doprowadzeniem CODA do najlepszego stanu.  Świadomi jesteśmy, że większość zmian przez społeczeństwo jest odbierane w negatywny sposób, ponieważ nikomu nigdy w pełni się nie dogodzi.

 

Uważamy, że kluczem do sukcesu jest wypracowanie odpowiedniego balansu dla dobra serwera i jego graczy. Nigdy nie uważaliśmy, że jesteśmy perfekcyjni i musi pozostać tak, jak ustaliliśmy wspólnie z pozostałymi członkami administracji. Dobrym przykładem tego jest rozpatrywanie w pozytywny sposób Waszych propozycji i szybka ich realizacja.

 

W związku z tym przychodzimy do Was z kolejną ankietą, która przedstawi nam Wasze zdanie na temat aktualnego stanu serwera.

Ze strony administracji jest tylko jedna prośba. Odpowiadając w ankiecie i dając własne propozycje, nie patrzcie tylko na to, żeby gra była jak łatwa i szybka, a żeby dawała satysfakcję. Wbicie 301 LVL ma być czymś wyjątkowym, a nie banałem.

 

Zachęcam do konstruktywnych wypowiedzi, bez uszczypliwości, ale za to z sensownymi propozycjami, które faktycznie będą przydatne i pomocne.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zacznę od botów, bo według mnie ich wyłączenie było i jest głównym powodem do małej aktywności na serwerze w ostatnich dniach. Bywały one irytujące, nie plantowały paki itd.. - to fakt. Ale miały zupełnie inny cel, czyli napędzały serwer, napędzały resztę graczy poprzez liczbę osób przebywających na serwerze. Gdy mam wolny czas i widzę na serwerze 22/32 osoby - to chce grać i wchodzę na serwer, gdy widzę na serwerze 7/32 osoby to nie wchodzę na coda, robię coś innego. 
Dlatego uważam że boty powinny zostać przywrócone, głównie w celu aby przywrócić na serwerze życie, i powinny zostawać wyłączane w godzinach 22-8 aby zapobiec nocnemu nabijania rankingu i expieniu na botach. Ich przywrócenie i wyłączanie na noc, spowoduje że normalnym graczom chętniej będzie chciało się odwiedzać serwer niż by miało świecić 7/32 bez botów - z czasem gdy renoma serwera będzie większa boty będą niepotrzebne, na ten moment uważam że są potrzebne, bo COD ma duży potencjał.

 

Co do klas zwykłych takich jak Amadeusz i szturmowiec to moim zdaniem są zdecydowanie za mocne jak na zwykłe klasy. Sam zacząłem grać amadeuszem, bo gdy zobaczyłem że ma dmg +int oraz dwie rakiety +int to nie widziałem innej lepszej klasy SP/P. Mimo że tym gram, jestem za wycofaniem rakiet z Amadeusza jak i szturmowca, zamiast tego można zrobić klasę wsparcie ogniowe jak za starych czasów, z mp5 + 2/3 rakiety. 
Szturmowiec posiada m4/ak (nie pamiętam) oraz dmg +int, jak na zwykłą klasę to jest petarda, dlatego może trzeba dać tej klasie SP? Jeśli nie to trzeba to znerfić, zabrać rakiety.

 

EXP z misji powinien zostać zdecydowanie zwiększony, zrobienie misji powinno zająć nam kilka map, w dalszym etapie kilka dni i nagroda za to powinna być sofita i odczuwalna. Zdecydowanie jestem za zwiększeniem expa, oraz żeby wgl te misje działały :)


Szybkość wbijania poziomów jest na bardzo dobrym odpowiednim poziomie, idealnie pod 301.

 

Co do map - bez znaczenia, można dodać dla urozmaicenia.

 

Jestem za dodaniem dodatkowych statystyk do ulepszenia w klanie, w 10 osób można szybko i dużo honoru uzbierać.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Cześć, ja chciałbym poruszyć dyskusję odnośnie ogólnego balansu i atrakcyjności właśnie klas podstawowych.

Co myślicie o tym, że przydałby się rebalans większości klas podstawowych tzn. w kontekście uatrakcyjnienia ich i różnorodności jakiejś?

Chodzi mi o to, żeby nie było monotonii takiej jak teraz, że połowa osób gra premkami/sp, a druga połowa z podstawowych, to sami szturmowce w 90% XD

No bo nie oszukujmy się, 3/4 podstawowych klas jak je czytasz + widzisz jakie bronie mają, to kto by tym chciał grać xD gdy może dostać m4 z intem rakietą i cichym chodzeniem!!! XD

Wydaje mi się, że jeśli byłaby większa różnorodność (poprzez zmiany/zbuffowanie zwyczajnych klas na troszke lepsze) ludzie by chętniej też zostawali na serwerze, bo tak to nie mają za wiele opcji poza kilkoma klasami + w większości szturmowcami, a jak chcesz coś lepszego/ciekawszego -> zapłać za Premke/SP.


To powyżej tak ogólnie do refleksji, a poniżej sam rozpiszę klasy i moje obserwacje z nimi związane na serwerze i ich grywalnością.

Panda dał też bardzo fajny pomysł odnośnie rozbicia klasy amadeusza na dwie - wsparcie ogniowe, aby jedna miała przelicznik INT, a druga rakiety brzmi to nawet sensownie.

 

Aimer - M4. no z jedna osoba nią może gra, czasem jakiś świeżak na serwie się na nią nadzieje. Ale nie ma obiektywnie sensu aby nią grać, masz dobrego aima? weź szturmowca po prostu xD

 

Amadeusz - MP5, rakieta, int DMG. jedna z lepszych, ale już nie do końca - przez buff szturmowca o którym pisałem że zrobi się zbyt mocny w poście z propozycjami ;) masz słabszą broń, co prawda do run and gun lepsza, no ale M4 zada więcej i na dystans w większości sytuacji o wiele więcej zdziałasz, więc overall lepsza + ciche kroki.

 

Chemik - ma M4, to też go ratuję. trutka 1/8 + int na trafieniu i 2 trucizny. specyficzna klasa, ze dwie osoby widziałem tym grywające nawet, lecz rzadko, ale viable jest nawet.

 

Czołgista - galil + rakiety na nożu. może raz na ruski rok ktoś to weźmie ale nie bardzo, też specyficzna klasa.

 

Dezerter - AK, ubranie wroga, 1/6 na resp u enemy - też dla niszy, czasem się znajdzie ta 1 osoba która lubi się zrespić i skończyć rundę asap, ale taki zamysł klasy, więc jest w porządku, ma swoje zastosowanie i ludzi którzy akurat ją lubią + mieć kamo enemy. 

 

Duch - MP5 i 2xtp na 3sec przez ściany - w miarę git, dobrze kontruje na pewnych mapach np snajperów, wprowadza coś ciekawego, na +

 

Elektryk - M4 + dwa pioruny single target +int. też nisza, bo szturmowiec jest o wiele lepszy. Po co ci klasa ze spellem na 1 osobę w którą trzeba dawać inta, gdy szturmowiec ma AoE rakietę I DODATKOWO skalowanie dmg z intem!

 

Grabieżca -  Galil, pełny magazynek po killu i 1/5 na kradzież perku - no nikt tym w życiu nie grał za bardzo, zbyt słaba klasa żeby był sens tym zagrać.

 

Medyk - SG, 2 apteczki, res teammate - no fajnie że dodany, ale 2 apteczki które leczą po 5 i trwają latami? i nie skalują sie z intem? XD słaba bardzo klasa. Wg mnie na przykład - dodanie skalowania z intem wpłynełoby na uatrakcyjnienie i zachęcenie do faktycznego zagrania klasą.

 

Obrońca - Widzi miny i niewidzialnych, ale gra bodajże jest z krową? no nikt tym nie gra. Saperem ludzie nie grają, niewidzialni są w miare widoczni jeśli nie wykorzystają cieni na mapach.

 

Pułkownik - Większy dmg im mniej kul - też krowa, tak samo, nikt.

 

Rusher - też chyba nie widziałem go jeszcze, może za małe szanse na killa ma z tych pomp? 1/12 z XM to bardzo mało, 1/8 z pompy wolnej już lepiej, ale może widocznie to wciąż za mało?

 

Komandos - to jest wg mnie w tym sezonie dobrze zbalansowana klasa, lekka niewidka + coś dodatkowego z deagle, jeżeli ktoś się lubuje i troche wbije kondycji to można tym śmiało pograć. Potencjalnie większa niewidka może by zachęciła jeszcze bardziej, aby na jaśniejszych mapach dać radę dobiec do kogoś z krokami.

 

Saper - no p90 nie kusi, wiadomo coś za coś z tymi minami, ale nie mogąc stawiać min w przejściach itp, to prawie nigdzie nie da się jej dać żeby kogoś na nią faktycznie złapać - więc też nikt tym nie gra z taką bronią, imo zmiana broni na + by tutaj może kogoś faktycznie skusiła.

 

Skoczek - też dla niszy i jest w porządku, tak jak poprzedni post - może zmiana broni na MACa będzie lepsza czy coś. Ale ma specyficzny skillset i zastosowanie, jest w porządku.

 

Skrytobójca - jedno z większych XD jeśli chodzi o klasy. Kto by chciał grać z UMP?? i 1/8 na pojawienie się za plecami przeciwnika z tak ch*****ą bronią, to nawet nic Ci nie da XD nikt tym nie gra. Spójrzcie na inne klasy typu Szturmowiec / Amadeusz, czemu miałbyś wybrać skrytobójcę?

 

Snajper - w tym sezonie chyba poszedł nerf z 130% na 110%? Nie wiem czemu? Tam powinien pójść buff jeśli już. Nikt nie gra, bo jest komandor z 1/1 + kapitany, wg mnie przydałby się buff żeby faktycznie z tą awp snajpera można było chociaż coś ukąsić. Nie wiem czy zwiększenie skalowania DMG z int, albo nawet dodanie jakiegoś 1/4 czy 1/3 z AWP, to wcale nie jest takie OP, bo to 1 na 3 czy 4 strzały który by faktycznie zagwarantował killa i zbliżył szansami troche do klasy komandora, który ma 1/1.

 

Strzelec wyborowy - 1/12 na na 2x dmg, jedna bądź dwie osoby grają tym na serwerze max. Ponowny case - Szturmowiec / Amadeusz są o wiele lepsi. Nawet jak ci wejdzie x2 na DWANAŚCIE kul, to szturmowiec da trochę w inta, i ma permanentnie większy damage, + dodatkowe 2 rzeczy w swoim kit'cie.

 

Szturmowiec - no to już nie potrzeba mówić, ankieta jest, jest najmocniejszą klasą podstawową, nie branie jej zmniejsza twoje szanse na wygranie z innymi diametralnie, w porównaniu do innych klas. Ma M4 i deagle +, ciche kroki +, rakieta AoE z int +, i dmg skalowany z int +. Ta klasa ma aż 4 dobre cechy, gdy inne potrafią mieć tylko JEDNĄ, i dodatkowo jakiś minus w postaci gorszej broni. Balans widzisz mie???

 

Technik - broń P90, wybuch jak z perku Obcy - nikt tym nie zagrał i nie zagra, słaba broń i niepowalający skill.

 

Terrorysta - Ma M4 +. Gdyby nie szturmowiec, to w miarę mocna klasa podstawowa, szansa 1/6 na wyrzucenie w powietrze jest bardzo fajnym skillem, który może pomóc kontrować klasy Prem/SPrem, no bo co zrobisz jak w powietrzu jesteś - nic. Gdyby nie szturmowiec z klas podstawowych, grałbym na 90% Terrorystą. Fajna.

 

Wojskowy - Famas + 1/7 na oślepienie i kamizelka. Może z 1-2 osoby tym zagrały - ale znowu, po co jak masz lepsze alternatywy w postaci chociażby szturmowca.

 

Zmierzam do tego, że wiele klas podstawowych kompletnie odstaje od pozostałych, nie mówiąc już o Prem/SPrem. Wiele z nich jest w spisie klas tylko dla bycia tam i wprowadzenia iluzji różnorodności. Mogłoby wielu z nich po prostu nawet nie być, i nikt by nie zauważył.

I nie piszę tego w żadnym pretensjonalnym tonie, tylko chcę wzbudzić faktyczną dyskusję i potencjalne zmiany -bo polubiłem się z tym serwerem, tą społecznością i graczami, przede wszystkim ofc z samym trybem Cod mod.

I żeby też nie być gołosłownym i tylko w cudzysłowie narzekać jak wiele osób - to jeżeli jest taka możliwość, z chęcią chciałbym pomóc i dołożyć cegiełkę w kierunku zmian na lepsze. 

Myślałem przez chwile o podaniu na admina bo gram często i tez w godzinach rannych/nocnych, gdzie często ludzie skanują płoty czy wchodzą w txt itp.

Ale przede wszystkim lubię grać i jestem graczem - więc jeśli istnieje możliwość to zgłaszam się, że chciałbym potencjalnie zaangażować się w takie przedsięwzięcie jeśli jest możliwość, pomóc w pracach, poświęcić swój własny czas, wesprzeć adminów / opiekunów, zaangażować się w proces balansu i uatrakcyjnienia klas.

Mam troszkę doświadczenia, top1 na serwerze również, myślę że mój insight mógłby być przydatny i pożyteczny. Wiele klas ma potencjał ale jest po prostu zbyt słabych, a według mnie optymalnie każda powinna zachęcać i mieć swoich zwolenników i graczy, bo jeśli nie ma, to oznacza prawdopodobnie właśnie to, że nie opłaca się nią grać, bo jest słabsza.

 

Troszkę się rozpisałem, ale no cóż :) Zachęcam do odpowiedzi, ewentualnego kontaktu, lubię przy takim czymś posiedzieć, pogrzebać, podebatować w burzy mózgów, a przede wszystkim optymalizować i usprawniać. (też nasuwa mi się w głowie już potencjalny pomysł, że można by klasy po prostu rozpisywać w pewnej skali / punktami, przez co łatwo widać i porównywać by można ich moc/siłę, gdzie tak jak np. szturmowiec w wielu aspektach jest 5/5, i posiada aż 3-4 elementy dodatkowe które są właśnie bardzo mocne, a inna klasa ma z max 1, + kosztem innych aspektów na -. Do ogarnięcia luzem :P)

 

Pozdrawiam forumowiczów i graczy!

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@  -c-  ludzie grają tym, czym chcą, a nie tym, co mają narzucone. To jest pierwsza bardzo ważna kwestia. Jest tyle klas, które są zróżnicowane pod względem broni i umiejętności, żeby każdy mógł dowolnie według własnych preferencji wybrać swoją ulubioną lub tą, którą chcę w chwili obecnej zagrać. Rzeczą normalną jest, że każdy chce grać mocnymi klasami, bo większość społeczności cs'a lubi wygodę i łatwą grę. To już nie te czasy, gdzie ktoś grał komandosem, snajperem czy medykiem, był dużo lepszy od innych ze względu na swoje umiejętności i ludzie go doceniali. Teraz jakby można było tylko trochę więcej zapłacić i mieć wszystkie umiejętności, to dużo osób by z tego skorzystało i szczyciło się statystykami i "skillem". Jest to również nawiązanie do tego, że większość ludzi zakupuje premium czy spremium, ponieważ są one lepsze od klasycznych klas. To, że ktoś nie gra podstawowymi klasami to nie oznacza, że są one słabe lub niezbalansowane. Po prostu nie chce się nikomu wysilić i utrudnić sobie grę, bo lepiej zapłacić 20 zł, puścić 2 rakiety z Mordercy i zrobić "darmowego" killa.

 

Ocenianie w Twoim przekonaniu ilości osób, które grają daną klasą podstawową i przełożenie tego na sens tych klas mogę podsumować następująco. Zostawić Amadeusza i Szturmowa jako klasy podstawowe, bo są lepsze od innych, a jednocześnie jedynie grywalne oraz pozostawić pozostałe klasy premium i spremium. W sumie będzie 11 klas na serwerze, po co więcej, prawda? Przecież ludzie nie grają pozostałymi klasami, to można je uznać za słabe, zbędne i niezbalansowane.

 

Prawda jest taka, że każda klasa podstawowa różni się od siebie bronią i umiejętnościami, przez co stali oraz nowi gracze mają większy wybór do urozmaicenia własnej rozgrywki. Niczym nowym nie jest, że zwykłe klasy (w teorii, ponieważ praktyka może zaskoczyć) nie są jakoś mega super dobre i jednocześnie logiczne jest, że muszą być słabsze i mieć mniejsze szanse w starciu z klasami premium i spremium. Nie da się stworzyć każdej klasy na podobnym poziomie, ponieważ każda broń i każda umiejętność inaczej się skaluje, ma inne możliwości dotyczące celności czy zadawanego obrażenia. Żadna klasa na początku nie uwolni swojego potencjału, ale z czasem czyt. wraz ze wzrostem poziomu staje się coraz mocniejsza (rozwinięty Rusher potrafi oddać). Niestety, jeżeli ktoś na początku nie przebrnie przez te ciężkie chwile, to nie będzie miał możliwości w późniejszej fazie gry dominować nad innymi.

 

W kwestii Twoich uwag co do klas to fajnie by było, żebyś opisał swoją perspektywę, jakie zmiany można wprowadzić, a nie pisać tylko "nikt tym nie gra", "dla niszy klasa", "słaba broń", "no nikt tym w życiu nie grał za bardzo, zbyt słaba klasa żeby był sens tym zagrać.", "Kto by chciał grać z UMP??". Nie mówię, że do każdej klasy stosowałeś tego typu wypowiedzi, ale do większości. Do niektórych klas wysunąłeś jakąś delikatną propozycję. Przechodząc dalej, popatrz na to, że nie każdy musi mieć takie oczekiwania i preferencję jak Ty. Może ktoś lubi grać z UMP lub grać klasą, która ma szansę na pojawienie się na respie wroga? Nie wiem,jakie masz faktyczne doświadczenie na serwerach typu COD MOD, ale taką jedną z podstawowych zasad jest próbowanie stworzenia balansu między klasami, żeby nie było totalnej dominacji. Dlatego jak na serwerze jest Saper, który posiada miny, to jest i Obrońca, który je widzi i może skontrować go. Jeżeli na serwerze mamy Komandora, który posiada 1/1 z AWP to jest również Kapitan, który odbija 2 pociski i w ten sposób również go kontruje.

 

Tak jak już wspomniałem wyżej, nie dogodzi się z klasami nikomu, ponieważ każdy szuka łatwej rozgrywki, a tworzenie klas na jedno kopyto nie ma sensu. To tyle z mojej na chwilę obecną.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ DIESEL Chyba nie do końca zrozumiałeś to co miałem na myśli.

Nie wiem szczerze czemu piszesz o zostawianiu 11 klas.

Nie rozpisywałem się co zmieniać w danych klasach - bo nie od tego był mój wywód.

Na koniec piszesz o podstawowej zasadzie - stworzenia balansu między klasami. No i o to mi chodzi. Z której strony widzisz balans w podstawowych klasach, gdzie 90% ludzi gra szturmowcem?

Moim celem było to, aby zwrócić uwagę na to że reszta klas odstaje, i żeby spróbować coś z tym zrobić. Według mnie celem balansu jest to, żeby w jak najmniejszym stopniu były przepaści i różnice między siłą poszczególnych klas. A są w tym momencie ogromne - i na to zwracam uwagę.

Przykładowo klasa z gorszym rodzajem broni - powinna dostać więcej + w innych aspektach aby to nadrobić, w porównaniu do klasy z lepszą bronią, która już z samego faktu posiadania lepszej broni - jest lepsza. Więc trzeba gdzieś jej odjąć, albo nie boostować jej tak mocno (tak jak np szturmowca, idealny case). Coś  w stylu jak kreator postaci w RPG, masz określoną liczbę punktów na każdą klasę którymi jakoś trzeba rozdysponować, i w tym przypadku szturmowiec miał ich do rozdania 20, gdy w większości reszta klas miała ich 10. Mam nadzieję że to dobrze obrazuje co mam na myśli i do czego zmierzam, bo głównie o to mi chodziło.

 

Ponadto czytając ponownie co napisałeś nie mogę się zgodzić z jedną podstawową rzeczą, tzn. "ludzie grają tym, czym chcą, a nie tym, co mają narzucone" - oczywiście, że nie, będą w większości grać tym co ma najlepsze value i skuteczność jako klasa, a jakiś mały odsetek graczy zagra czymś do czego akurat ma upodobanie/preferencje.

Widać to w każdej grze competitive w której też mamy aspekty klas/balansowania itp., pierwszy przykład z du*y - w LoLu jak wyjdzie/jest OP postać czy item, to większość będzie nią grała, bo daje im to największą szansę na wygraną. W Valorancie postaci z najlepszym kitem będą miały najwyższy playrate, i tak dalej, i tak dalej.

 

;tldr - uatrakcyjnić/zbuffować standardowe klasy te które są słabsze i nie są grywane na tyle, aby były zachęcające i zaczęły być faktycznie grane i występowała różnorodność w grywalności klasami podstawowymi. (cały czas mówię tylko o graczach grających klasami podstawowymi, nie poruszam w żadnym stopniu kwestii graczy grających prem/sprem)

 

A jeżeli chodzi Ci o faktyczne rozwiązania i zmiany w klasach a nie o -nikt tym nie gra (- bo jest zbyt słaba), to tak jak napisałem, trzeba przysiąść do tego jako do ogółu i przeanalizować wszystkie klasy głębiej (+ potencjalne zmiany) i skonsultować najlepiej w kilka osób, do czego oczywiście tak jak też mówiłem jestem jak najbardziej chętny.

Jeśli się w czymś nie zgadzamy to jestem otwarty na krytykę i dyskusję, może się mylę albo są jakieś inne lepsze założenia co do klas / balansu itp, z chęcią to poddam dyskusji, najchętniej by się głosowo o tym pogadało niż rozpisywało tak tekstowo na forum :p

Edited by -c-
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

czesc
moim skromnym zdaniem klasa Super Premium powinna byc super opremium wiec 1/8 tak, mniejsza widocznosc tak
Klasa szturm i amadeusz obie nie powinny byc zmieniane, nie moze byc tak ze mp5 bije tyle co m4, obie klasy sa do innego stylu gry. jakim grasz taka klase wybierasz
Boty lux, ale w godzinach 2:00-6;00 powinno nie byc bo wchodza sobie ludziki nabijaja honor i lvl na botach a nie graczach, notorycznie to sie dzialo za v1
Mapy to szczerze moze byc 1mln i tak grane jest max 6 sztuk
Misje powinnym miec np exp procentowy i moim zdaniem honor tez jest spoko
klany mozna by bardziej rozwinac ominimum o wszystkie pkt co w statach, dmg moim zdaniem lipa, poniewaz nowy gracz bez lvl i klanu nawet z super premium nie bedzie mial szans 
exp jest spoko, trudno sie wbija ale przez to nie ma az takich wielkich przeskokow, gracze na serwerze mniej wiecej ida rowno
Chciałbym dodac ze klasa mnich bez cichych krokow traci status bycia premka, ponieważ nie jest niczym nadzwyczajnym. w v1 gralo sie nia super, teraz jest lipa,. odradzanie sie jest spoko ale usp to lipa, wiekszy dmg w glowe niewiele sie rozni od zwyklego ak



Pozdrawiam i jako gracz ktory przepada mocno za serwerem prosze zebyscie nie zmieniali nic a najlepiej przywrocili wszystko z v1ki
Pozdrawiam Kaczuszka
 

Aimer- dodalbym zamiast zwiekszonego dmg np 1/7 na krytyczne (x3) uderzenie, byloby to niby jako dmg w banie
Chemik- fajna klasa ale zamiast trutek dalbym trujace smoke i dodal trujacego he, byloby to fajne zestawienie wzgledem rakietek bijacych na odleglosc, ewentualnie zmienilbym trutki zeby przeciwnik ich nie widzial bo teraz po prostu sie czeka za rogiem az przestana dzialac
Czołgista luks klasa, na v1 chlopaki pokazali co ta klasa potrafi  nie wiem jak teraz ale jesli nie zmieniona to super
ruscher_ 1/9 auto pompa 1/5-6 z wolnej juz poprawi klase
Medyk- apteczki ma slabe zwiekszylbym np na 50hp +int albo dal np ze kazde trafienie to 3/5 hp
Dezerter spoko ale dodalbym zestaw granatow
duch-  jak sporo klopotu robi np na c4
Komandos_ dodalbym  modul odrzutu i bylby sztos, ale nie dawalbym boonyhopa
Elektryk spoko
saper- typowa klasa jak na kazdym serwie co gralem, niewidka bez przesady jest ok, ale zwiekszyc mozliwosc kladzenia mi. zakaz w oknach i niskich przejsciach cala reszta da sie przeskoczyc 
sniper_ moim zdaniem minimum 130+ int do tego np zmniejszona grawitacja albo 2x skok



Premium
Alkaida spokowszystko
Kapiytan znerfiony na 2 pociski, moim zdaniem z racji premium powinien wrocic na 3
Mnich DODAC MI PROSZE CICHE CHODZENIE
KOMANDOR ZROBIC JAKO SP bo jest wypasiony na maxa
Msciciel dodalbym ograniczenie rozrzutu z auga


SPremium
Rambo moim zdaniem jak sama nazwa mowi powiniem miec bezlik amo famasa dac samurajowi, rambo musi miec AK
Morderca wrocic jak w v1
Mysliwy - 1/1 ze skouta obowiazkowo, nie dosc ze skout prawie nic nie przeskanuje to jeszcze 1/2 > super premium to super premium
Lodowy tez wyglada jak klasa normalna. dalbym maca +20 bez int + , 1/10 famas 



To Prawda co pisze C, ludzie graja glownie szturmowcem i amadeuszem nie dlatego ze sa super tylko inne sa slabe. Skrytobojca z v1 moja ulubina klasa, bron mimo ze gnit to jednak lepsza byc nie mogla i zawsze mozna dobrac perk
nie bylo widac innych klas bo na serwie sa glownie te same osoby ktore od v1 graja danymi klasami i caly czas narzekaja na zmiany. moim zdaniem jak klasy zostana troszke ulepszone oraz przez boty bedzie wieksza frekfencja to wiecej graczy bedzie sie pokazywalo

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yo :)

Z racji tego że troszkę już w tego cs'a gram , to się wypowiem:
1.  Według mnie amadeusz i szturmowiec na ten moment są fajnymi i zbalansowanymi klasami, uważam że to pozostałe podstawowe klasy powinny dostać lekkiego kopa, żeby była większa zabawa graniem nimi. Jak dobrze wnioskuje z waszych wypowiedzi chcecie znerfić  klasy (szturmowiec i amadeusz), które można budować na różne sposoby, mają najlepsze narzędzia do ulepszania postaci. Można z nich robić tanków, iść w dmg lub postacie raszujące.

Dlatego lepszym pomysłem jest doładowanie podstawowych klas i danie graczowi więcej smaczków z gry np, Pułkownik- ma krowe która ma im większy dmg gdy ma mniej ammo, a gdyby mu dodać szybkostrzelność w zależności od inteligencji, klasa byłaby o wiele ciekawsza.

Rozumiem że łatwiej jest znerfić zbyt mocne podstawowe klasy, niż podciągnąć stopniowo inne klasy, ale dajcie nam więcej frajdy z gry nie odbierając nam do tego zabawek.

 

2. Doszły mnie słuchy że z powrotem planujecie zwiększyć niewidzialność mordercy. Jest to głupim pomysłem, ponieważ jest to cod mod gdzie postacie mają średnio 140 hp, niewidka na kucaku+ plus m4 z 1/x daje gigantyczną przewagę i jest wtedy klasa p2w. Lepszym pomysłem dać niewidkę podczas kucania i trzymania noża, niech ma  nawet lepszą niewidkę, wtedy klasa będzie bardziej taktyczna  i będzie wymagała od graczu czegoś więcej niż tylko kucnięcia i strzelanie nieświadomego przeciwnika. Sam widziałem jak pewien gracz, na podstawowych klasach dostawał bęcki od każdego, a po zakupie tej klasy nagle stał się koksem otwierającym tabele.

Kucanie->kucanie na nożu git.

 

3. Klasa komandor jest zbyt mocna jak na premium. 1/1 z awp w rękach kogoś pokroju -c^, to rzeź dla reszty graczy. Postać buduję się dając praktycznie wszystkie punkty w hp, w połączeniu z innymi perkami  dającymi hp, odnawianiem hp, notatkami kapitana, sprawia że dla przeciętnego gracza, klasa jest nie do pokonania.  Sugeruję obrażenia plus int z awp, wtedy gracz będzie zmuszony z rozłożeniem statystyk na pozostałe statystyki. Na ten moment komandor jest o wiele lepsza niż myśliwy. Owszem scout 1/2 byłby lepszy, gdyby to był cod z wiekszym lvl, wtedy można sobie pozwolić na raszowanie i strzelanie no scope z scouta. Na tą chwilę komandor to najsilniejsza klasa na tym serwerze, owszem wymaga wyćwiczenia awp, ale jak wspomniałem budowanie tej klasy polega na wymaxowaniu hp, a wtedy klasa wybacza błędy, a to nie o to chodzi w klasie która ma 1/1 z danej broni na tak niskich lvl. Pewnie ktoś pomyśli że chce żeby była to postać bliska sniperowi, ale o to chodzi w codzie, klasa: sniper-> dmg + int z awp, komandor->dmg + int  + 1/3-4 z awp lekka niewidzialność, tmp + obrażenia, myśliwy ->1/2 ze scouta, mp5 + dmg i inne bufy.

Dlatego:
Awp 1/1->  dmg+int +1/3-4 z awp git.

 

O innych klasach nie będę się wypowiadał ponieważ testuję alkaidę, na ten moment stwierdzam że ta klasa wam się udała. Klasa ta nie narzuca graczowi stylu gry i można się świetnie wybawić, testując style gry na tej klasie.

 

Tyle ode mnie,

wasz sympatyczny  Rower, buziaczki.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Na samym początku chcieliśmy podziękować za tak liczne głosy w ankiecie. 
Wszystkie zmiany zawarte w ankiecie będą pojawiać się wraz z nowym sezonem/resetem, aby nie psuć już na ten moment owego sezonu.

Krótkie podsumowanie tego co pisaliście pod ankietą.

@  -c-
Widzimy, że większość osób gra albo amadeuszem albo szturmowcem przez to, że są one mocne jako klasy zwykłe. Na większość serwerów typu COD MOD były i są klasy, które nie są w ogóle grane bądź wybierane tylko na chwile i ciężko jest to sensownie zrobić, aby każda klasa była grana, ale trzeba pamiętać, że każdy gra tym czym chce. Robiąc ten sezon chcieliśmy, aby była różnorodność broni na klasach i widzimy, że średnio to wyszło, więc zmienimy to. 
Oczywiście zaczerpniemy pomysły z tego co napisałeś.

@ Ducky
Czasami się doinformuj jakie klasy są na serwerze, bo część twoich propozycji to prawie 1:1 do klas jakie są już.  
A do wrócenia do tego co było w v1 to się nawet nie odniosę, bo szkoda klawiszy...
Widać, że mało grałeś w CS 1.6 i nie wiesz jak działa scout skoro chcesz 1/1 na niego co by kompletnie zniszczyło serwer przez graczy, którzy by nim grali :okok:
Do reszty nie chce mi się odnościć.

@ Rowerr
Co do mordercy to zobaczymy co wymyślimy z nim, ale niewidka dostanie lekkiego buffa
Komandor nie zostanie zmieniony.

Pozdrawiam

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.