Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nick: DQqM
Imię: Kacper
Link do profilu Steam oraz SteamID: https://steamcommunity.com/id/EasyShitOnKid/ || STEAM_0:0:761297535   (nowe konto ponieważ dopiero wróciłem do cs a stare zostało ukradzione)
Jakie jest Twoje doświadczenie?: nie duże, zaledwie pare tygodni na serwerze cs go. W samą grę gram od 11 roku życia (z przerwą).
Staż na serwerze: Nie działa gt, ale mam 52h przegrane w 2tyg. (kiedyś jeszcze grałem przed przerwą ale zakładam że to się nie liczy)
Dlaczego chcesz zostać administratorem?:  Chcę zostać administratorem ponieważ uważam że mogę wnieść porządek na serwerze, pomocną dłoń dla graczy którzy jej potrzebują, miłą atmosferę a także pilnować go przed cheaterami i graczami którzy uprzykrzają rozgrywkę (starałem się już to wszystko robić w miarę moich możliwości czego możliwe że nawet niektórzy mogą być świadkiem). Sądzę także że poświęcam sporo czasu na serwerze i mógłbym praktycznie cały czas oprócz godzin szkolnych trzymać porządek na serwerze. Dodam także że nie mam problemu z pracą w zespole, kulturą bądź dojrzałością choć mój wiek może na to nie wskazywać. 
Kontakt: Discord, steam i chatbox  
Mutacja głosu (TAK/NIE): TAK
Skala znajomości obsługi admina (1/8): Podejrzewam że 6/8 ale nie mam żadnego wyznacznika
Znajomość regulaminu serwera oraz regulaminu administratora (TAK/NIE): TAK
  • Lubię to! 3
Opublikowano

+aktywność ostatnio go często widzę

+pomocny 

+jest opanowany nie odpowiada na zaczepki ani ich nie prowokuje

-+ doswiadczenie

mimo małego doświadczenia myślę ze się sprawdzi jestem na TAK

• Lubię to! 2
  • Uwielbiam 1
Opublikowano

+aktywność, bardzo często go widzę

+/- wiek

+/- doświadczenie

Jestem za okresem próbnym 

• Lubię to! 2
  • Uwielbiam 1
Opublikowano

+Aktywność na serverze

+Wiek

+/- Doświadczenie, z czasem zdobędziesz

Jestem na Tak

• Lubię to! 2
  • Uwielbiam 1
Opublikowano