Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×
Gość

Skarga na gracza - boss

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skarga na (admina / gracza): gracza
Nick osoby oskarżonej: boss
SID osoby oskarżonej: STEAM_0:1:798270806
Data oraz godzina zdarzenia: 09.02.2024, godz. 17:00
Opis sytuacji: Krótko mówiąc - ogladając tego gracza można zauwazyc perfidne wh, oraz dziwne ruchy, jakby grał bot a nie On ( w mojej opinii)
Dowody: https://megawrzuta.pl/download/39f64f6e4d4bbbee6e6fcf7dd2a7c715.html (ogółem, chciałbym przeprosić, ale nie znam się na edytowaniu, dlatego film sam ma 4minuty + waży dosyć sporo, za co przepraszam, jednak poniżej są minuty warte obejrzenia według mnie, które sa dla mnie podejrzane)
Minuty:
1:44 - Poczatek rundy, rush rampe, imo perfidny prefire, mimo iż przeciwnika nie miał prawo słychać
2:56 - No co tu mówic, dziwny strzał, w mojej opinii aimbot, triggerbot 
3:38 - Może nie ma tu niewiadomo czego, jednakże dziwne ruchy myszki, takie jakieś bardzo nietypowe, w dodatku idealne wcelowanie sie przez sciane w przeciwnika stojącego afk na spawnie
Te dziwne ruchy, nie typowe ruchy myszki, można zauwazyc przez całe nagranie, co juz dla mnie jest podejrzane. Pomijam fakt, że samemu mnie oskarzył o cheatowanie gdzie był na otwartej pozycji i nawet chyba mnie zgłosił, więc tymbardziej lekkie XD

kejmaN.  

Zgłaszając czitera zastosuj się do obowiązkowego wzoru. 

https://katujemy.eu/forum/655-zglos-czitera/

Opublikowano

Temat w koszu.

Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom. Pozdrawiamy, ekipa Katujemy.eu

• Lubię to! 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie