Siiinek Posted June 23, 2023 Posted June 23, 2023 WZÓR 1. Nick: Siinek 2. Imię: Szymon 3. Wiek: 22 4. Staż (podaj link do wszystkich profili GT, którymi grałeś na serwerze): https://www.gametracker.com/player/Siinek/mirage.katujemy.eu:27015/ 5. Doświadczenie w adminowaniu (jeśli byłeś administratorem, napisz o tym): Byłem, widziałem to i owo, uczestniczyłem w tym przez jakieś 6 miesięcy dopóki serwer stał. 6. Ile czasu możesz poświęcić tygodniowo na serwer?: W sumie tyle ile teraz siedzę. 7. Skala znajomości obsługi admina [1/8]:6 8. Dlaczego Ty? [prosimy o dłuższą wypowiedź 2-3 zdania]: Nie ma teraz żadnych odpowiedzialnych i w jakiejś głębszej zasadzie wyszkolonych adminów na danym serwerze, niestety jest oblegany przez dużą ilość cheaterów lub ludzi na nowych kontach którzy wchodzą na czystym wh bądź wspomagaczach celowania. Chcę się przyczynić do wyczyszczenia serwera z takich osobników ponieważ psuję to zabawę dla większości graczy. Gram w tą grę od 11 lat więc na moje trochę rzeczy już widziałem, problemem może być moje zachowanie w niektórych sytuacjach, nie ukrywam że nie jestem osobą która ma dużą cierpliwość do graczy którzy psują zabawę innym. 9. Konto PRIME [TAK/NIE]: Tak 10. Posiadasz sprawny mikrofon? [TAK/NIE]): Tak 11. SID (SteamID): https://steamcommunity.com/id/6216414714/ 12. Kontakt: siinek / dc 13. Akceptujesz regulamin admina?[TAK/NIE]: Tak 14. Akceptujesz regulamin serwera?[TAK/NIE]: Tak 15. Zapoznałeś się z taryfikatorem kar?[TAK/NIE]: Tak Namey June 23, 2023 Podaj poprawny link do steam'a 2 1 3
LeonZawodowiec07 Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 +wiek +gt +doświadczenie +czas spędzany na serwerze tygodniowo Zdecydowanie jestem na TAK 1 1
V.I.P S3nt Posted June 25, 2023 V.I.P Posted June 25, 2023 +wiek +rozpoznawalność +GT +znajomość komend Na TAK 1 2
P1terek Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 Na tak +wiek +Rozpoznawalność +Gt +Doświadczenie 1 2