Jump to content
Konkurs, do wygrania rękawice! ×
songoku

Propozycja - AntyRush

Recommended Posts

PROPOZYCJA:

Nazwa propozycji: antyrush
Opis propozycji: bariera antyrush, po której jak ct będzie chciało wejść na np mida przed 1:30 będą uderzani (za 0hp), dzięki czemu nie będzie runda trwała 10 sekund tylko dłużej 
Link do propozycji (w przypadku np. skinów): nie znalazłem żadnego sensownego linku 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Namey changed the title to Propozycja - AntyRush

Jakoś nie jestem za tym, aby wprowadzać antyrash.. Moim zdaniem zabija to dynamikę gry.

Jeśli TT pozwala sobie wbić na rejony to po prostu samo zbyt wolno wychodzi z respa.

Oczywiście ATBalance bywa niesprawiedliwy i nie ma z kim się wybronić czy wbić TT, ale taka już natura publiców.

 

Jeśli ma już być wprowadzone takie rozwiązanie to niech przynajmniej zbyt długo nie trwa. 15-20sek. nie więcej:x

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Na NIE !

Zepsuje to całą dynamike gry tak jak kolega pisal wyżej , gra jest oparta na raszu po każej stronie graczy (TT I CT) gra ma być miła sprawiać radość a po wprowadzeniu gra sie stanie monotomna i  bedzie dluzej trwala :D

 

 

 

 

Pozdrawiam Bocik :D

kat_background.png.b4f322ed2d20ca3cf11806e66cae8265.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Donor

Witam!!!:hi:

Wypowiem się odnośnie tego AntyRush. Był on pare miesięcy wstecz dodany lecz musieliśmy go usunąć z powodu ciągłego narzekania :) 

Przypominam że to DD2 klasyk i ma być dynamiczna gra bez jakich kolwiek blokad Raszowania.

 

Pozdrawiam:UmPikaOla:

 

 

Propozycje ODRZUCAM :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.