Jump to content
elomelo

Podanie elomelo

Recommended Posts

1. Nick: elomelo
2. Wiek: 20
3. Znajomość AMXModMenu: 7/10
4. Działający mikrofon(tak/nie): tak
5. Link do GT:https://www.gametracker.com/player/elomelo/51.83.215.40:27015/
6. Powiedz coś o sobie: Cześć, mam na imię Marcel i aktualnie jestem w klasie maturalnej technik-logistyk. Ogólnie interesuję się motoryzacją, jeżdżę dorywczo lawetą i busem 9-os z ludźmi pl-d-h-be. W wolnych chwilach gram w countera, wcześniej go, ale obecnie jestem zmuszony grać na laptopie i w go słabo się gra.
7. Dlaczego Ty masz być adminem?:  Dużo czasu spędzam na serwerze co można zauważyć, często gram nocami gdzie nie ma adminów na serwerze i zdarzają się perfidni odpaleńcy którzy psują rozgrywkę i inni gracze są zmuszeni wyjść z serwera. Także uważam, że mógłbym pomóc w ekipie.
8. Grasz na Steam/Non Steam?: w 1.6 gram ns, mam steam ale nie mam 1.6 kupionego.
9. Ile godzin tygodniowo możesz poświęcić na pilnowaniu serwera?: codziennie gram po kilka godzin, zazwyczaj 3-4h dziennie więc w tygodniu wychodzi naprawdę sporo czasu, gdy jestem na serwerze.
10. Długość gry w Counter-Strike?: 7-8 lat
11. Czy byłeś już Adminem?: tak, byłem i wiem na czym polega, było to trochę dawno także kwestia przypomnienia.
12. Jesteś w stanie opłacić składke?(tak/nie): oczywiście

• Like 1
  • I love it 1

Wiek na + 

Amx + 

GT +

Składka na + 

Doświadczenie w byciu adminem + 

Non Steam - 

Jesteś dosyć porywczy ostatnio dałeś się sprowokować ale może to jedno razowa sytuacja. 

Jestem za okresem próbnym dwóch tygodni. 

• Thanks 1