elomelo Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 1. Nick: elomelo 2. Wiek: 20 3. Znajomość AMXModMenu: 7/10 4. Działający mikrofon(tak/nie): tak 5. Link do GT:https://www.gametracker.com/player/elomelo/51.83.215.40:27015/ 6. Powiedz coś o sobie: Cześć, mam na imię Marcel i aktualnie jestem w klasie maturalnej technik-logistyk. Ogólnie interesuję się motoryzacją, jeżdżę dorywczo lawetą i busem 9-os z ludźmi pl-d-h-be. W wolnych chwilach gram w countera, wcześniej go, ale obecnie jestem zmuszony grać na laptopie i w go słabo się gra. 7. Dlaczego Ty masz być adminem?: Dużo czasu spędzam na serwerze co można zauważyć, często gram nocami gdzie nie ma adminów na serwerze i zdarzają się perfidni odpaleńcy którzy psują rozgrywkę i inni gracze są zmuszeni wyjść z serwera. Także uważam, że mógłbym pomóc w ekipie. 8. Grasz na Steam/Non Steam?: w 1.6 gram ns, mam steam ale nie mam 1.6 kupionego. 9. Ile godzin tygodniowo możesz poświęcić na pilnowaniu serwera?: codziennie gram po kilka godzin, zazwyczaj 3-4h dziennie więc w tygodniu wychodzi naprawdę sporo czasu, gdy jestem na serwerze. 10. Długość gry w Counter-Strike?: 7-8 lat 11. Czy byłeś już Adminem?: tak, byłem i wiem na czym polega, było to trochę dawno także kwestia przypomnienia. 12. Jesteś w stanie opłacić składke?(tak/nie): oczywiście 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
W3roniczka Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 +- amx musisz się trochę poduczyć tak jak pisałeś ale to kwestia czasu + skladka + wiek + byles adminem wiec wiesz co się z czym je Ogółem jestem na tak ;)) PS. Ładnie napisane podanie 😌 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...