Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Nick: Bl@nCiK
2. Imię:Mateusz
3. Wiek:24
4. Znajomość amxmodmenu (1-10): 9/10
5. Sprawny i działający mikrofon? (Tak/Nie):TAK
6. Link do twojego GT: https://www.gametracker.com/player/Bl%40nCiK/51.83.215.40:27015/
7. Parę słów o sobie:Nazywam się Mateusz mam 24 lata aktualnie zamieszkuję we Wrocławiu gdzie również pracuję jako Informatyk-Programista-Grafik. Jestem miłym, zabawnym oraz spokojnym chłopaczkiem. i to w sumie tyle więcej nie chce mi się pisać
8. Dlaczego chciałbyś zostać adminiem?:Dlaczego? prosta sprawa nie zawsze jest admin a cheaterów lub dzieciaków drących się przez mikrofon jest masa. Chciałbym również wprowadzić porządek na serwerze pilnować kultury żeby był spokój na serwerze i takie tam
9. Steam/Non steam:NS ale w razie w mogę ogarnąć Steama
10. Ile czasu możesz poświecić na serwerze:myślę że 2-4h w weekend trochę dłużej
11. Staż w Counter-Strike 1.6: Około 13 lat
12. Czy posiadałeś już admina? (Tak/Nie):Tak, posiadałem admina już nie raz za czasu młodości prowadziłem ze znajomymi sieć która powstała w 2012 roku(Cs-Maniaki) lecz upadła. Więc myślę że mam duże doświadczenie jako admin i nie tylko
13 . Składka 11,07(Tak/Nie): Tak nie mam z tym problemu

Co do gametrackera to szybko się to zmieni postaram się nabijać godzinki jak najszybciej <3 

Pozdr! 

Opublikowano

na nie

- wszystko git, prócz tego gt...

niby długo czasu spędzasz na serwerze w ciągu dnia, ale to wszystko przez 3 dni,

niby mieścisz się w tym minimum, które uwzględnia 8 godzin, ale ja Cię nie kojarzę jak i pewnie większość serwera.

Jeżeli grasz 3 dni i od razu chcesz mieć admina, to według mnie pokazujesz, to że dla Ciebie liczy się tylko posada ;pp

3 godziny temu, BlancIoR! napisał:

Co do gametrackera to szybko się to zmieni postaram się nabijać godzinki jak najszybciej <3