Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×
DawiDzPoznania

Zażalenie do odrzucenia odwołania do Unbana

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twój nick: DawiDzPoznania Nick admina banującego: Robaczek ~~ jakoś tak nie znam bo mało go widać na serwie Data/Mapa: Możliwe że kyku SteamID: nie znam się, ale podaje link https://steamcommunity.com/profiles/76561198998522280/  Serwer (mod):    BB                             Opis sytuacji:  Tak jak pisałem to Dudnesowi 

Cześć. Mam problem, a mianowicie, 15;13  wszedłem na serwer BB, no i nie miło zaskoczony trafiłem do ct jak już było po budowaniu i zostały 2 sekundy na wejscie do swojej bazy. No niestety nie miałem możliwości, i powiedziałem na czacie (bo byliśmy ze znajomymi)  Japierdole zawsze trafiam na sam koniec jebany serwer. Owszem przyznaje, że nie powinienem. Ale po takim szczesciu każdy by wybuchł (powiedziałem to grzecznie) Mój steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198998522280/

Bez Kicka lub bez "warna" nie powinienem dostawać bana, tak mi się wydaje. Pozdrawiam

Powyższe jest to samo co w odrzuconym wniosku. Reasumując, nie zgadzam się z decyzją Opiekuna tego działu. Nie jest to normalne, żeby karać ludzi banem tak naprawde bezpodstawnie bo ile osób powie "KURWA MAĆ" albo inne bluźnierstwa i się razem z tego śmieją w mojej wypowiedzi nie było żadnej obrazy w stosunku do serwera w sposób perfidny. Proszę o przyjrzenie się sprawie ze strony gracza, a nie kolegi który jest w Administracji. Pozdrawiam VIP DawiDzPoznania
Opublikowano

Nawet nie potrafisz się przyłożyć do napisania odwołania, jako opiekun BB i  członek ubt - kara zostaje bez zmian.

• Lubię to! 1
Opublikowano
6983caeb39ae04488d8e2f0843959b22_katujem

Temat został przeniesiony do kosza!

Z pozdrowieniami, Administracja Katujemy.eu

Jeśli nie zgadzasz się z powyższą informacją, zgłoś post moderatorom. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.