Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick: KOCIAMBER
Imię: Hubert
Staż na serwerze (W tym miejscu podaj link do gametracker'a): https://www.gametracker.com/player/KOCIAMBER/145.239.237.170:27015/
Doświadczenie w adminowaniu: Zerowe
Znajomość sourcemoda [0/10]: 0 (Przeczytałem poradniki oraz Pandzia zadeklarował się nauczyć mnie i pomóc w ogarnięciu sourcemoda więc myśle że to kwestia czasu aby moje umiejętności się poprawiły)
Ile czasu możesz poświęcić na serwerze (dziennie/tygodniowo)?: 2h/10 do 13h
Dlaczego Ty?: Chciałbym spróbować swoich sił jako administrator, sam na co dzień spotykam się z nieprzyjemnymi sytuacjami na serwerze, chciałbym aby takich sytuacji było jak najmniej aby każdemu grało się komfortowo. Mega dobrze gra mi się na serwerze i chcę pomóc w jakikolwiek sposób w rozwoju tego serwera. Mimo że nie mam żadnego doświadczenia to na serwerze gram często i przyglądam się pracy administratorów i myślę że wiem jak trzeba reagować w  sytuacjach  gdy ktoś łamie regulamin. Pandzia zadeklarował że chętnie pomoże mi w ogarnięciu i wytłumaczeniu sourcemoda i sam przeczytałem parę poradników na ten temat. Nawet jeżeli nigdy nie byłem administratorem to myślę że warto "zaryzykować" i dać mi szansę na tym stanowisku.

Posiadasz mikrofon?: Tak
Kontakt: Steam
SID: STEAM_1:0:181323166

Posiadasz konto Prime?: Tak
Akceptujesz regulamin admina (link)?: Tak
Akceptujesz regulamin serwera (link)?: Tak

Zapoznałeś się z taryfikatorem kar (link)?: Tak

• Lubię to! 1
  • Uwielbiam 5
Opublikowano

Na TAK:

+ wiek 

+ GT

+ Znany na serwerze (Naczelny podpierdalacz xd)

+/- SM (Pokładam nadzieje w Pandzi )

- Doświadczenie

Ogólnie polecam gracza super człowiek można sobie pogadać na różne tematy . 

• Uwielbiam 1
Opublikowano

+ wiek

+ GT

- SM

- doświadczenie

Można dać szansę.

• Uwielbiam 1
  • Zasłużony
Opublikowano