Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

• Donator
Opublikowano

Wiadomo, z nóg nie powala, ale coś tu jednak jest ;D Wstawiam to, może kiedyś podanko złożę, to już będę miał gotową przykładową pracę, haha ;D

Możecie ocenić, śmiało!

UfG1d1A.png

Witam, jest to mój pierwszy wywiad dla XXXX.pl, więc prosiłbym, abyście ocenili go poniżej. 

Zapraszam do czytania!

UfG1d1A.png

¶ Osoba pytająca: @ andrey

✪ Osoba odpowiadająca: @ X

UfG1d1A.png

¶ Witam serdecznie, z tej strony redaktor forum XXXX.pl. Chciałbyś może odpowiedzieć na parę pytań?

✪ Hej, jasne.

¶ Cieszy mnie Twoja odpowiedź, więc przejdźmy do rzeczy. Na początek, powiedz nam jak masz na imię, ile masz lat i skąd jesteś.

✪ Mam na imię Tomek, mam 21 latek (13 grudzień 99), urodziłem się w Nowym Sączu, mieszkam obecnie w Krakowie, gdzie studiuję Ekonomię. Jestem na pierwszym roku.

¶ Dobrze Tomku, zdradź nam trochę informacji na temat Twoich studiów. Dlaczego taki, a nie inny kierunek? Jak wygląda Twoje życie studenckie?
   ✪ Dla mnie samego to niezła zagadka. Prawda jest taka, że ukończyłem technikum informatyczne, więc powinienem iść w tę stronę. No ale nie dostałem się na Politechnikę po maturze, więc uznałem, że moją alternatywą może być Uniwersytet Ekonomiczny. Jeśli ktoś mieszka w Krakowie i chce mnie spotkać - tam jest największa szansa.
    Co do życia studenckiego - podoba mi się. Na początku bałem się Krakowa, porównując go z Nowym Sączem, to jest ogromne miasto. Jednak parę miesięcy wystarczyło, żebym się przyzwyczaił
    Ponadto, porównując też moją klasę w technikum, ludzie z grupy studenckiej są cudowni, bardzo ich lubię i trafiłem na super paczkę znajomych.

¶ Dobrze, wspomniałeś tutaj, że ukończyłeś technikum informatyczne, więc moje pytanie brzmi - dlaczego akurat informatyka?