Jump to content

Recommended Posts

Posted

Imię: Szymon

Nick z ts3: Aktualnie; The Denver

Coś o sobie(przekonaj nas do siebie, rozpisz się): Z zawodu jestem kelnerem. Staram się być zazwyczaj miły i kulturalny, iż chcę się rozwijać w swoim zawodzie. Lubię rozmawiać z ludźmi oraz nawiązywać nowe przyjaźnie, nie znając kogoś nigdy dotąd. Wydaje mi się, że nie jestem problematyczną osobą, staram się pomagać ludziom, jeśli widzę, że mają problem. Co do rozwiązywania konfliktów too... zazwyczaj dążę do kompromisu. Jestem osobą punktualną, nierzucającą słów na wiatr. Sumienny i pracowity. Szybko się uczy ^^ 

Czas jaki możesz poświęcić dla naszego serwera: Powiem tak. Każdorazowe włączenie komputera, wiąże się z wejściem na ts3. Czasu mogę poświęcić sporo, rano, południe, wieczór, noc - oczywiście, prowadzę też nocny tryb życia. W momencie, kiedy pracuję jako redaktor, zdarza mi się siedzieć nawet 5/6 godzin przed komputerem i robię sobie chwilowe przerwy, w których mógłbym sprawdzić aktualną sytuację na ts. Graczem gier już w sumie nie jestem, teraz tylko pulpit i przeglądarka; więc to też ma jakieś tam zalety co do czasu. 

Doświadczenie: Posiadałem już admina na serwerze głosowym. HMM... yyy umiem nadawać rangi :default_biggrin:, robić kanały, ustawienia kanałów. Znajomość permisji na poziomie standardowym. 

Składka [tak/nie]: Jestem w stanie płacić składkę; only przelew or blik.

Pozdrawiam @ The Denver

• Deserved
Posted

Oj, Szymonek.

Jak już wspomniał mój przedmówca jesteś dobry chłopak. Składeczka też oczywiście na plus, żadnych problemów ani nic, ale jest ta jedna rzecz.. Niedawno powróciłeś do nas.

Mimo to wszystko jestem w 100% na tak.

Powodzenia!

• I love it 1
Posted
6983caeb39ae04488d8e2f0843959b22_katujem

Podanie zostało przyjęte

Z pozdrowieniami, Administracja Katujemy.eu

Jeśli nie zgadzasz się z powyższą informacją, zgłoś post moderatorom. 

• Like 1
  • Thanks 1
  • 2 weeks later...
Posted

Temat został przeniesiony do archiwum