The Denver Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 Imię: Szymon Wiek: 18 lat Nick z ts3: Aktualnie; The Denver Coś o sobie(przekonaj nas do siebie, rozpisz się): Z zawodu jestem kelnerem. Staram się być zazwyczaj miły i kulturalny, iż chcę się rozwijać w swoim zawodzie. Lubię rozmawiać z ludźmi oraz nawiązywać nowe przyjaźnie, nie znając kogoś nigdy dotąd. Wydaje mi się, że nie jestem problematyczną osobą, staram się pomagać ludziom, jeśli widzę, że mają problem. Co do rozwiązywania konfliktów too... zazwyczaj dążę do kompromisu. Jestem osobą punktualną, nierzucającą słów na wiatr. Sumienny i pracowity. Szybko się uczy ^^ Czas jaki możesz poświęcić dla naszego serwera: Powiem tak. Każdorazowe włączenie komputera, wiąże się z wejściem na ts3. Czasu mogę poświęcić sporo, rano, południe, wieczór, noc - oczywiście, prowadzę też nocny tryb życia. W momencie, kiedy pracuję jako redaktor, zdarza mi się siedzieć nawet 5/6 godzin przed komputerem i robię sobie chwilowe przerwy, w których mógłbym sprawdzić aktualną sytuację na ts. Graczem gier już w sumie nie jestem, teraz tylko pulpit i przeglądarka; więc to też ma jakieś tam zalety co do czasu. Doświadczenie: Posiadałem już admina na serwerze głosowym. HMM... yyy umiem nadawać rangi , robić kanały, ustawienia kanałów. Znajomość permisji na poziomie standardowym. Składka [tak/nie]: Jestem w stanie płacić składkę; only przelew or blik. Pozdrawiam @ The Denver.
Deserved Bulbożul Posted March 15, 2020 V.I.P Donor Deserved Posted March 15, 2020 Oj, Szymonek. Jak już wspomniał mój przedmówca jesteś dobry chłopak. Składeczka też oczywiście na plus, żadnych problemów ani nic, ale jest ta jedna rzecz.. Niedawno powróciłeś do nas. Mimo to wszystko jestem w 100% na tak. Powodzenia! 1
Japoniec. Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 Jestem na TAK +wiek +składka +chęci Powodzenia! 1 1