Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Nick z serwera: .SajK.

2. Imię: Marek

3. Wiek: 19

4. Steam ID: iS4JK

5. Czas spędzony na serwerze ( GT i Stats ): 23h :( Ale kręcim te liczby :P 38 w rankingu. https://cache.gametracker.com/player/.SajK./147.135.199.68:27015/

6. Doświadczenie w adminowaniu na serwerach CS:GO: 3 mniejsze serwery w przeszłości, ale zrezygnowałem z powodu braku czasu (praca).

7. Znajomość obsługi admina ( x/10 ): 7/10

8. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Doświadczenie w grze jest chyba wystarczające (ok. 3k godzin w grze, ostatnia ranga LE) gram od roku 2015. Konto podane wyżej nie jest moim jedynym. Szczerze to lubię ten serwer gram na nim od ponad roku z przerwami (nwm dlaczego mam tak mało godzin na serwerze). Stałych graczy znam i wiem jak grają, gram w godzinach późnych gdzie są prawie sami F2P i nie dają pograć nie oszukując. Myślę, że samo obycie z grą i techniki chociażby wychylania jakie stosują uczciwi gracze są rozróżnialne od tych oszukujących. Konto na forum mam krótko, bo kiedyś jeszcze jak zakładałem to był problem z linkiem aktywacyjnym (gadałem o tym z adminami na serwerze) i jakoś o tym zapomniałem. Myślę, że nie powoduję złości na serwerze. Czasami nawet zdarzy się postraszyć "dzieci", które nadużywają mikrofonu (mimo iż nie mam admina :D). Generalnie pracuję jako WebDeveloper i muszę stwierdzić, że owa stronka jest troszku przymulona :D

9. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 3-4h w godzinach późno-wieczornych.

10. Posiadasz mikrofon?: [ TAK / NIE ] TAK

11. Akceptacja regulaminu admina/serwera: Of course

12. Linki do poprzednich podań: -

13. Kontakt: Prywatnych social'e podaję tylko zaufanym, więc na razie steam powinien wystarczyć. https://steamcommunity.com/id/iS4JK/

14. Konto Prime?: [ TAK / NIE ] TAK

15. Blokada VAC?: [ TAK / NIE ] NIE  

• Lubię to! 1