Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×
blackmatt

Meow - zabierzcie mu admina bo wstyd

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick: Migomat Gram na serwerze od ponad roku często coś mówię na mikro, dzisiaj sobie wchodzę no i gram. Gramy sobie rundę z AWP no i biegam po tej mapce 10 sek a gość ewidentnie kampii no to mówię na mikro z poirytowaniem "gościu kurwa no nie kamp" i jeb gość wychyla po 15sek no to ja zirytowany "weź zgiń" po czym admin Meow do mnie się sadzi, żebym uważał co mówię.. (?) i coś tam jeszcze w mega arogancki sposób, że go obrażam??????. Mówię, nie bede z nim dyskutował bo mnie wkurwił i mówię nie będziesz mi groził.  To dostaję mute'a z dupy, nadużycie admina dla pokazania swojej śmiesznej władzy xD. Potem gramy, gramy to mówie prześmiewczo (gość tak strejfował że ma chyba owsiki w dupie) kolejne ostrzeżenie? Nie wiem jakbym mu matkę obraził xD? ktoś krzyknął kurwa to prześmiewczo mówię UWAGA bo cie Meow zmutuje. Po czym dostaje mute'a za UWAGA prowokację. To jest jakaś je*ana kpina. Serio XD... Po roku regularnej gry bez zastrzeżeń, nie mam ochoty tutaj grać. Zapewne mało kto się tym przejmie, ale nie mam sobie nic do zarzucenia, sobie gość ego podrasował xD 
Nie pozdrawiam Meowa, normalnych adminów pokroju IMeana i całej reszty owszem 
Jeszcze argument był, że się sadzę do wszystkich xD ? Bo sobie żartowałem z Pablo i mu mówiłem że słaby jest, pomijam fakt, że to mój znajomy... 

Ktoś chyba pomyślał, że jest ważny bo ma admina w jakiejś śmiesznej gierce na serwerze xD 

• Lubię to! 1
  • Przykro mi 1
  • Zasłużony
Opublikowano

●● Wiadomość wygenerowana automatycznie ●●

kosz.png

Z pozdrowieniami, Administracja Katujemy.EU

Jeśli nie zgadzasz się z powyższą informacją, zgłoś post moderatorom. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...