Administrator Kacper Posted October 27, 2019 Administrator Share Posted October 27, 2019 &1. Postanowienia ogólne &1.1 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz ten regulamin. &1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. &1.3 Na serwerze zabronione jest używanie jakiegokolwiek oprogramowania zewnętrznego, mającego na celu wspomaganie rozgrywki (Cheatowanie) oraz ich reklamowanie, promowanie, wysyłanie linków. &1.4 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnych blokad. &1.5 Dopuszczalny maksymalny ping wynosi 150ms. &1.6 Zakaz wykorzystywania błędów w działaniu serwera, takie przypadki należy zgłosić na forum. &1.7 Zabrania się utrudniać pracę administracji w szerokim tego stwierdzenia znaczeniu. &1.8 Administrator ma prawo poprosić użytkownika o ustawienie swojego profilu jako publiczny, celem sprawdzenia potrzebnych mu informacji. &1.9 Administracja wyższa zastrzega sobie prawo do zbanowania osób mogących mieć zły wpływ na serwer lub tych, które w jakikolwiek sposób zaburzają życie serwera. &1.10 Surowo zabrania się podszywania pod administratorów bądź innych graczy. &1.11 Zabrania się reklamowania innej sieci serwerów. &1.12 Na serwerze zabrania się celowego reklamowania kont/kanałów/profili w serwisach społecznościowych. &1.13 Zabrania się ujawniania prywatnych danych osobowych/zdjęć. &1.14 Serwer nie jest miejscem do dokonywania wymian między graczami ani serwisem ogłoszeniowym. &1.15 Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili. &2. Postanowienia dotyczące zachowania i rozgrywki &2.1 Zabronione jest ustawianie nicków/tagów/avatów wulgarnych (pornograficznych), obrażających kogoś, nicków administracji serwera, a także tych, mających na celu szydzenie z danej religii. &2.2 Zabrania się jakiegokolwiek wyzywania, poniżania, dyskryminowania oraz prowokowania innych ze względu na płeć, wiek, pochodzenie, religię, umiejętności gry* lub (czy też) nie zahaczając o wyżej wymienione przyczyny. &2.3 Zabronione jest propagowanie rasizmu, faszyzmu, nazizmu w jakichkolwiek formach. &2.4 Zabrania się poruszania tematów nieodpowiednich, które inni gracze mogą źle odebrać, a nawet i wywołać wszelkiego rodzaju kłótnie i spory (Branie narkotyków, dopalaczy, Homofobia...). &2.5 Propagowanie nieprawdziwych informacji na temat zarządu serwera, administracji, oczernianie i publiczne kwestionowanie/szydzenie (z) ich decyzji, wywołując przy tym kłótnie jest traktowane jako działanie na szkodę serwera. &2.6 Zakazuje się nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki, używania bindów, modulatorów głosu i innych utrudnień rozmowy i gry (Osoby bez mutacji mogą używać mikrofonu przy odpowiednim zachowaniu i spokoju wypowiedzi [bez żadnych krzyków, podnoszenia głosu]). &2.8 Podpuszczanie graczy do wykonywania czynności, które mają na celu utrudnić rozgrywkę, jest surowo karane (demos, m_yaw...). &2.9 Zakazuje się wszelkiego rodzaju spamowania w czacie. &2.10 Rush możliwy po upływie 10 sekund od startu rundy. &2.11 Zabronione jest zgłaszanie graczy łamiących regulamin serwera w czacie, bądź informowanie go, że wszedł administrator serwera. Wszelkie takie zachowania należy zgłaszać na czacie administracyjnym (u@). W przypadku braku obecności administratora możesz zgłosić skargę na danego gracza w odpowiednim dziale. U@ to czat do administracji, zabrania się spamowania na nim. &2.12 Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej. &2.13 Podczas pojedynku na AWP/SCOUT zabrania się zabijania przeciwnika z kosy. Wyjątkiem jest: brak amunicji. *Ze względu na umiejętności gry - Na przykład ciągłe spamowanie zwrotami typu "ez", "łatwy jesteś". &3. Taryfikator kar Cheatowanie – Ban permanentny. Granie na serwerze z blokadą na grę - Ban permanentny. Działanie na szkodę serwera – Ban permanentny. Wchodzenie na aktywnym banie – Ban permanentny. Reklama cheatów, portali z cheatami - Ban permanentny. Podszywanie się pod administratora/gracza – Ban na 7 dni -> Ban permanentny. Wszelkiego rodzaju groźby skierowanie w stronę graczy/administracji serwera – Ban permanentny. Reklamowanie – Ban na 7 dni -> Ban permanentny. Obraza admina lub gracza – Blokada komunikacji 30 - 120 minut -> Blokada komunikacji 240 minut -> Blokada komunikacji 360 minut -> Blokada komunikacji 24h -> Blokada komunikacji 7 dni. Przekroczenie pingu powyżej 150ms – 2x kick -> Ban na 5 minut. Używanie niedozwolonego nicku/tagu/avatara – Kick -> Ban na 30 minut -> Ban na 360 minut -> Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny. Zgłaszanie osób łamiących regulamin na czacie – Blokada czatu na 30 minut -> 60 minut. Podpowiadanie sobie na TS3, Skype, Discord itp. – Ban permanentny. Utrudnianie rozgrywki – Ban na 30 minut -> Ban na 60 minut. Poinformowanie gracza łamiącego regulamin o wejściu admina – Blokada mikrofonu/czatu na 30 minut -> 60 minut -> 360 minut. Wykorzystywanie błędów serwera – Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny. Spamowanie w czacie – Blokada czatu na 30 minut -> 60 minut -> 360 minut -> 24 godziny. Używanie modulatorów głosu – Blokada mikrofonu na 30 minut -> 360 minut -> 24 godziny. Spamowanie na u@ - Kick -> Ban na 30 minut. Puszczanie bindów, muzyki – Blokada mikrofonu na 360 minut -> 24 godziny -> 7 dni. Ciągłe wybieranie skinów podczas rundy – Kick -> Ban na 5 minut. Utrudnianie pracy administracji - Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny. Zabijanie z kosy - Kick -> Ban na 15 minut -> Ban na 30 minut -> Ban na 60 minut. Rush dozwolony po 10 sekundach od start rundy - Kick -> Ban na 30 minut. W przypadku kolejnego łamania regulaminu przez gracza administrator ma prawo przedłużyć karę dwukrotnie. Łamanie zasad, które nie zostały opisane w regulaminie, a są uważane za niestosowne - ban według uznania admina. Administracja serwera może w każdej chwili zmienić regulamin. Administrator może podjąć decyzję o podwyższeniu kary, jeśli sytuacja tego wymaga. 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts