Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×
kejmaN.

Odwołanie od bana za umiejętności. b e c z 0 0 n i a

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twój nick: K3IMaN aKa $hootinG

Nick admina banującego: Twixmax?

Data/Mapa: de_dust2

IP/SteamID: STEAM_0:1:127534500

Serwer (mod): ODD2             

Opis sytuacji: Gram, zabijam każdego kogo zobaczę, ogólnie jestem uważany za nieprzeciętnego gracza, wyróżniam się na serwerze swoimi umiejętnościami i robię to na każdym serwerze - rozpędzam się na spadochronie, robię bh, strefuje, gsuje czasami, gram w CSa od 10 lat i po raz pierwszy spotykam się z takim śmiesznym powodem bana i śmieszniejszym okresem trwania bana, ban za s k i l l s y? o kurwaaaaaa XDD. Żadnego ostrzeżenia na admin chacie, admin-voice czy gdziekolwiek, dlaczego są za to permy? Bo ktoś ma przewagę nad kimś, to jest źle? Banujcie każdego w takim razie, kto jest lepszy. Szczerze mówiąc, to jebnąłem wielkim śmiechem, prawie monitor oplułem jak zobaczyłem konsolę dokładniej, że ban siadł z pizdy, admin nawet nie pokwapił się o ostrzeżenie. Zablokujcie serwer dla lepszych graczy, niech same newbie grają. Mam nadzieję, że zostanę odbanowany i jeszcze posłucham płaczu admina, że nie może mnie zabić. :cryingg:

Wycinek z konsoli: "Przyśpieszanie na spadochronie" 

• Lubię to! 1
  • Haha 3
  • Uwielbiam 1
Opublikowano

Co mnie interesuje co ty robisz na innych serwerach tu są zasady przestrzegania i tak ma być 

Polecam przeczytać przed wejściem na serwer 

• Lubię to! 1
Opublikowano

Kto czyta regulaminy przed wejściem na serwer, niech pierwszy rzuci kamieniem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie