Skocz do zawartości
[GIVEAWAY] Nóż survivalowy | Doppler ×
[GIVEAWAY] Bowie Knife | Gamma Doppler ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twój nick: Migomatt

Nick admina banującego: MajorSPZ

Data/Mapa: 03.05.2019 godzina koło 24

SteamID: STEAM_0:0:56016436

Serwer (mod):     1vs1                          

Opis sytuacji: Gram na tym serwerze od paru miesięcy admini mnie znają, np Pyriusz Black, no i se gram wbijam na arene 1, gość MajorSPZ dostaje wpierdziel no i coś tam sobie gadamy i mówie "ale wiesz ja to czity mam to wiadomooo"  potem jeszcze bardziej podkręcam "ale się wkopałeeeem" a ten typo nawet nie sprawdza tylko perm. Macie admina iq 10 :D

Wycinek z konsoli: 
Player: migomatt - Damage Given
-------------------------
Damage Given to "Major SPZ" - 112 in 1 hit
Player: migomatt - Damage Taken
-------------------------
*DEAD*  WielebnyWacek :  /WS
Disconnect: Zostałeś zbanowany na tym serwerze, odwiedź https://Katujemy.eu/ aby poznać szczegóły.
Disconnect: Zostałeś zbanowany na tym serwerze, odwiedź https://Katujemy.eu/ aby poznać szczegóły.

Koleś śmieszny, no to przecież jakbym czitował to bym na mikro nie gadał, że mam czity, bądźmy poważni :D

• Haha 2
Opublikowano

dobra już odbanował, ale weźcie  mu odbierzcie uprawnienia ps major nie ma nic do Cb ale słaby z Cb admin.,. :(

• Zasłużony
Opublikowano

Skoro bana nie ma to temat przenoszę do kosza. Zapamiętaj, że przyznanie się do cheatów to ban, jeśli ich nie posiadałeś to odwołanie i tyle, ale nie rób tak więcej.

• Haha 1
  • Zasłużony
Opublikowano

●● Wiadomość wygenerowana automatycznie ●●

kosz.png

Z pozdrowieniami, Administracja Katujemy.EU

Jeśli nie zgadzasz się z powyższą informacją, zgłoś post moderatorom. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie