Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! "Powracam" na Waszą serwerownię po dłuższej przerwie, spowodowanej głównie brakiem czasu :P  . 

Grałem tu, już dokładnie nie pamiętam, ponad rok temu, byłem też adminem na serwerach 1.6: Only dd2 i BF2. Od około 3 dni grywam sobie na Only dd2, jako tako mi idzie chyba  :lol:  :D .

Więcej o mnie: Mam na imię Mikołaj, w marcu skończyłem 18 lat. Mieszkam w województwie Wielkopolskim, Kalisz. Jestem w maturalnej klasie liceum, na rozszerzeniach: matematyka, geografia, j. angielski. Planuję studia w Poznaniu.

Główną częścią mojego życia jest muzyka, można powiedzieć, że jestem od niej uzależniony  :D , słucham jej w każdej wolnej chwili. Gram też na gitarze jako samouk od około 3 lat na rozwalającym się akustycznym antyku mojego taty :lol: , na szczęście po 18tce miałem pieniądze na wymarzonego elektryka  :) .

Jeśli chodzi o muzykę, słucham praktycznie wszelakich rodzai i odmian rocka, od spokojnych polskich typu Happysad, czy klasyków typu Dżem, po mocniejsze brzmienia metal coru, power metalu. Moją ulubioną kapelą jest Avenged Sevenfold.

Poza tym uwielbiam sport we wszystkich postaciach, grać, oglądać, wszystko  :D .

Huh, trochę się rozpisałem, miało być krótko, wyszło jak zwykle  :lol: .

Mam nadzieję, że spędzę tutaj miłe chwile, poznam nowych graczy, z którymi będę mógł się dogadać  :) .

Cheers i powodzonka oraz do zobaczenia w grze!  ^_^

Nick w grze ten sam co tutaj: DamnSlayer  :P

Opublikowano

Siemanko pamiętam Cię 

Cześć, cześć. Ja Ciebie też  :D

czejść, jestem slot i opiekuję się dd2 w 1.6

nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi, bo Cię znajdę, rozszarpie krtań i będę się poił Twoją tryskającą krwią jak z wodopoju szkolnego 

Witam, witam. Widziałem właśnie, że pilnujesz porządku  :)

Opublikowano

Cześć :)

Ja zrobię to samo co slot (opiekun dd2), ale tak o bez powodu xd

• Lubię to! 1
Gość