Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dostałem bana na waszym serwerze wstawilem ssy jakie dostalem i nie wiem dlaczego dwa ssy maja to samo crc, jestem Head adminem sieci Cswarszawa.pl

I Rozumiem że kod CRC to wyrocznia, jednak nie podmienialem ssów i wstawilem te jakie mam ! Wiec nie wiem skad ten bląd i prosze zatem o rozpatrzenie demka z mapy albo o odpowiedz co mozna zrobic w takiej sytuacji, dodam ze podczas wstawiania ssów dostałemsrogiego Laga. Więc słucham, propozycji.

Opublikowano

Oczywiście w takim przypadku Ubt musi oglądnąć demo

Więc jak najbardziej o to proszę, naprawdę nie jestem laikiem, w csie, sam jestem adminem od czterech lat, wiem że kod crc ten sam świadczy o modyfikowaniu ssów, jednak zaznaczam na Boga że to naprawdę pomyłka a demo to wyjaśni, miałem mega laga podczas ssów, nie wiem czy ma to jakiś wpływ, ale nie wstawiał bym na Boga na chama i bezczela ssów z tym crc, skopiowałem wrzuciłem na zippy, nawet mi do glowy nie przyszło żeby je obejrzeć, jeśli ktoś nie wierzy zapraszam na adres sieci gdzie mam od tylu lat admina i gram.. niewyobrażalne jest dla mnie zbanowane konto za coś czego się nie dopuściłem także jak najbardziej proszę o link do demka albo o rozpis. :/ Nie sądziłem że po tysiącach danych UB i rozpisach demek sam znajdę się w takiej sytuacji która jest dla mnie co najmniej żenująca. Nie ponaglam wiem że macie co robić jednak naprawdę proszę o ten rozpis sami się przekonacie, że gram czysto :/

• 8 lat później...
  • Junior Admin
Opublikowano

Temat został przeniesiony do kosza!

Twój temat nie spełnia zasad regulaminu forum.

Jeśli nie zgadzasz się z decyzją, zgłoś post moderatorom.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie