Grochu366 Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Witam wszystkich :) Nick : Grochu Imię: Arkadiusz Wiek: 21 Staż na serwerze : Gram już prawie rok,obecnie jestem codziennie. Doświadczenie: w Cs'a gram juz od paru lat,wcześniej na innych serwerach typu DM. Znajomość AMX [0/8]: 5 ale nie będzie problemu żebym się podszkolił jak trzeba. Czy byłeś / byłaś już adminem?: Nie byłem ale to nic straconego,kiedyś musi być ten pierwszy raz. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Jestem i będę praktycznie codziennie 3-6h/dzień Dlaczego Ty?: Większość mnie zna,szybko wychwytuje cheaterów ,zgłaszam i wolałbym sam usuwać osoby niż prosić się o ich usunięcie.Dbam o kulturę serwera oraz kulturę samej gry. Kontakt: facebook,telefon,steam SID: STEAM_0:1:151478190 sorki,źle skopiowałem CID Akceptujesz regulamin admina?: Tak Akceptujesz regulamin serwera?: Tak EDIT: Odnośnie sytuacji kiedy się zdenerwowałem admin latał odpalony. Zgadzam się że była sytuacja kiedy moje zachowanie było nie stosowne,lecz każdy kto pisze komentarz wie dlaczego. Nikt nie lubi cheaterów a tym bardziej admina,który gra na cheatach i nie można go zbanować ponieważ zmienia ss'y. Negatywne komentarze są opierane na tamtej sytuacji-ok,ale obiecuje że od dzisiaj nie będzie takich sytuacji niezależnie czy podanie zostanie rozpatrzone pozytywnie czy też nie. Na steamie gram od dzisiaj,wcześniej cały czas non-stam :) Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie i ja to rozumiem.
sort. Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 + wiek + staz + ogarniecie - napisales ze amx znasz na 5 a nie byles nigdy adminem ?:D - nie widzialem zebys kiedykolwiek gral na steam na serwie no ale skoro takowego posiadasz :)
Jaro Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Nie wypowiadaj się w swoim podaniu. Nie +Wiek +Staż -Nie grasz na steam