Skocz do zawartości
BIG GIVEAWAY - Nóż z hakiem oraz inne skiny ×

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ej ale nwm czy mnie słuchałeś co napisałem ss'ów nie umiem wstawiac a gdy zawołołem brata jak się je wstawia to powiedział że zaraz , poszedłem na trening piłki nożnej a gdy wróciłem powiedz że podczas wstawiania ss'ów coś zaczeło śmierdziec spalunizną zaczoł szybko chodzic i się wyłączył i spalony !  zobaczę co teraz odpiszesz nwm czy wiesz ale dobra ręka mnie boli ale napiszę po raz 2 ! mam 11 lat i nie i nie jestem dobrym informatykiem jak nim bym był to 1 min bo banie ss'y były by na forum no weż! byku  nigdy nie grałeś z `LeZ` to mój nick na którym każdy wiedział że jestem czysty ale jak debil i ostatni cienias zmieniłem go na devl1 miałem 5:0 i ss'y! nie wiesz jak ja gram jak byś wiedział jak lamiłem to byś mi do 10 min dał ub'a ale niestety nie widziałeś ;( jak masz numer na gg do Ibe czy Kajman czy nwm jaki admin oni widzieli jak grałem i zapytaj się ich czy byłem jakiś dobry czy z kampy 5 czy max 10 na + wychodziłem niekiedy tylko miałem 25:11 czy coś w tym stylu jak byś mi dał ub'a i wchodzził na [dd2] to mógłbyś iśc do specta i zobaczyc jak lamię czysta komedia :[ coś czuje że uda nam się porozumiec więc dlatego piszę z tobom narka odpisz .

Opublikowano

Człowieku nie spam! Nie masz ss'ów to nie dostaniesz UB ! Zrozum to wreszcie ! Powinieneś dostać bana za ten spam postami.. !

Opublikowano

OK mowisz że tak dobrze grasz i wgl, skoro daja Tobie ssy to albo dobrze grasz albo ty smierdzisz spalenizną z WH ;) skoro potrafisz grać to na innych serwach też dostawałeś ssy chyba, że tam też Tobie się komp palił ;) jeszcze raz napiszesz a dopilnuje  że bana na forum wyrwiesz ;) 

Opublikowano

Wiadomość wygenerowana automatycznie.

Ten temat został zamknięty przez Moderatora.

Powód: BRAK UB, I SKOŃCZ !!!!!!

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post a moderator rozpatrzy go ponownie.

Katujemy.eu - Katuj razem z nami!

Gość