Jump to content
Konkurs, do wygrania rękawice! ×
PanPukawka

[ONLYDD2] Ogólne zasady administracji.

Recommended Posts

  • Admin TeamSpeak 3

Zasady obowiązujące adminów serwera

 

1. Główne obowiązki:
    1.1. Odwiedzanie forum minimum raz dziennie.
    1.2. Spędzanie na serwerze minimum 4h tygodniowo.
    1.3. Zgłaszanie wszystkich nieobecności opiekunowi serwera.
    
    
2. Okres próbny:
    2.1. Okres próbny trwa 2 tygodnie od momentu przyjęcia admina.
    2.2. Podczas okresu próbnego nie można:
        • wziąć urlopu,
        • otrzymać ostrzeżenia.
    2.3. Podczas okresu próbnego należy:
        • spędzać na serwerze minimum 5h tygodniowo,
        

 

3. Pochwały i ostrzeżenia:
    3.1. Pochwałę można otrzymać za:
        • bardzo dobrą aktywność, tj. spędzenie minimum 12h na serwerze w danym tygodniu (1 pkt),
        • pomoc opiekunom bądź właścicielom serwera w danej sprawie (1-2 pkt),
    3.2. Ostrzeżenie można otrzymać za:
        • słuszną skargę (2-6 pkt w zależności od wagi sytuacji),
        • łamanie regulaminu serwera/admina (2-6 pkt w zależności od wagi sytuacji),
        • kłótnie/prowokacje etc. między adminami wychodzące na światło dzienne (1-2 pkt w zależności od wagi sytuacji),
        • brak wystarczającej aktywności (2 pkt),
    3.3. Każdy admin może:
        • posiadać nielimitowaną ilość pochwał,
        • usunąć jeden pkt ostrzeżenia trzema punktami pochwał,

        • wymienić 3 pochwały na 7 dni VIP'a.
    3.4. Uzbieranie 6 punktów ostrzeżeń jest równoznaczne z degradacją.    

 

  • Like 1
  • I love it 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.