Jump to content

Odrzucone Podanie na UBT

Recommended Posts

Nick: Ganja|$z

Staż na forum: Jestem od 22 stycznia. Dzisiaj przypada równe 3 miesiące.

Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum?: Jestem na forum codziennie. Musiałem niestety wziąć pierwszy urlop na trzy tygodnie, który miał trwać do 1.05.  Mimo tego dalej byłem aktywny na forum. Myślę, że dwie godziny dziennie spokojnie.

Dlaczego Ty?: Od dłuższego czasu jestem aktywnym członkiem Administracji jednym z naszych serwerów jakim jest Zombie Plague. Nie było ze mną żadnych problemów jeśli chodzi o dopełnienie funkcji Admina. Wielokrotnie starałem się uzupełniać oraz wyjaśniać problemy graczy na forum jak i na serwerze. Udało mi się złapać osoby, które używały niedozwolonych programów. Nie miałem z tym żadnych problemów - wydaję mi się że bardzo dobrze mi to wychodzi. Chciałbym rozszerzyć swoje umiejętności na nowym stanowisku jakim jest UBT. Niestety nie mam doświadczenia jeśli chodzi o tę posadę. Jestem osobą, która bardzo szybko uczy się nowych rzeczy (motywują mnie moje ambicje i aspiracje). Jeżeli dostanę możliwość dołączenia do członków UBT to na pewno nie zawiodę.

Znajomośc AmxBans [0/10]: 9/10

Znajomość IPS [0/10]: Jak już wspomniałem wyżej nie mam doświadczenia jeśli chodzi o skrypt IPS.  Wyszukałem w internecie trochę informacji na ten temat, aby znać przynajmniej podstawy. Myślę, że póki co 3/10.

• Haha 3

Szybka matematyka i wychodzi że średnio jesteś godzinę dziennie na forum. Trochę mało.

Nie znam Cię, w ogóle nie udzielasz się na forum zbytnio.

Podanie będąc na urlopie, bo otwarto rekrutację ;>

Przeglądając bansa widzę Twoje bany z powodem "spier*alaj zje*ie", "wypier*alaj", "starego se blokuj". Chyba jednak powinny być z Tobą problemy... 

Pozdrawiam ciepło - jestem na nie.

• Like 4

Na NIE