Jump to content

Odrzucone Podanie na UBT V2

Recommended Posts

Nick: Japoniec.

Staż na forum: od 8 lutego

Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum: Zazwyczaj jak gram to mam otwarte forum w tle, może będzie te 4h

Dlaczego ty?: Pomyślałem że jak jest otwarta rekrutacja, na UBT to czemu by nie spróbować po raz 2, w cs'a gram od 2/3 lat, największą rangę jaką miałem to LEM oraz około 3/3,5k godzin więc wiem jak grają ci lepsi. Chciałbym pomóc to oczywiste często siedzę w nocy więc mógłbym w nocy pomagać ludziom. Kiedyś oglądałem dużo ludzi co cheatuja, legitnie więc +/- wiem jak wygląda taki cheater.

Znajomość SourceBans [0/10]: 6,7/10

Znajomość IPS [0/10]: 1,2/10 ( nigdy nie miałem z tym styczności )

• Like 2

No to patrząc widzę to tak:

+/- wiek

+/- staż na forum, jesteś tu niecałe 2 miesiące jak na moje troszkę krótko 

+ czas, który możesz poświęcić i myślę, że jesteś w stanie jeszcze więcej patrząc na aktualną sytuację na świecie ale tak czy siak 4 godziny jak dla mnie wystarczy 

+ doświadczenie, skoro ma 3,5 k godzin oraz lema to również uważam, że jesteś w stanie rozróżnić dobrego gracza od cheatera 

+/- SB

- IPS ale on trudny nie jest w chwile ogarniesz 

Podsumowując jestem za tym byś otrzymał przynajmniej ten okres próbny, jednak lepiej by było gdybyś był już dłużej na forum. Jak pisałem wyżej jestem lekko na TAK.

• Thanks 1

Ogólnie ujmując...

+ Widać, że nie brakuje Ci chęci. Piszesz pranie drugi raz, a na forum jesteś bardzo często,

Można powiedzieć, że w pewnym sensie poznałem Cię choć odrobinę i okazałeś się być osobą bezkonfliktową oraz ogarniętą,

+- Wiek (ten sam rocznik, ale ćśśś), mimo tych 15 i PÓŁ roku na karku jesteś o wiele dojrzalszy niż niejeden dwudziesto x latek,

+- SB i IPS wrzucę do jednego "wora". Bansa poznałeś chociażby jako admin, a tak jak wspomniał @ Szogun, IPS to kwestia kilkunastu minut.

Jestem na małe tak.

Powodzenia!

• Thanks 1

Szczerze? Jak na te 15 lat chłopak wydaje się mega ogarnięty.