Jump to content

Przyjęte Podanie UBT

Recommended Posts

Posted (edited)
Posted (edited)

Nick: VanillaSkyAvB.

Staż na forum: Prawie 40 dni.

Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum: Spokojnie kilka godzin. Ostatnie kilka dni miałam nawał obowiązków w pracy, ale ogólnie to mam dużo czasu. Co można zauważyć w moim czasie online 240h w ciągu niecałych 40dni.

Dlaczego ty?: Chciałabym spróbować skoro rekrutacja jest otwarta. Do końca nie wiem czy rekrutacja jest owarta na 1.6 czy GO więc dałam i AMX i SM. W 1.6 mam wieloletnie doświadczenie, a dokładnie od 2008 roku. Na samym steam mam ponad 2k godzin plus 2 razy tyle na ns grałam, gdyż na starym kompie miałam wyższe FPS. Znajomość rozpoznawania czitów mam na dość wysokim poziomie, kilkakrotnie pełniłam funkcję UBT i moje decyzje zawsze były podejmowane sprawiedliwie. Jeśli chodzi o CS:GO nie mam aż takiego doświadczenia, natomiast też potrafię rozpoznać dobrego gracza od spalonego, poniekąd doświadczenie przeniosłam z 1.6, ale chociażby tutaj od mojego bana jeszcze nikt się nie odwołał. Samo oglądanie demek zawsze mi sprawiało większą frajdę niż gra stąd też chęci. Jeśli dostałabym szanse, to dam z siebie 110 procent, jeśli nie to trudno spróbuje innym razem. Pozdrawiam.

Znajomość AmxBans [0/10]: 10/10

Znajomość SourceBans [0/10]: 0/10

Znajomość IPS [0/10]: 9/10

@ edit Przepraszam na początku widziałam tylko że dział z rekrutacją UBT jest otwarty, nie zwróciłam uwagi na informacje na górze że do CS:GO

Nick: VanillaSkyAvB.

Staż na forum: Prawie 40 dni.

Ile dziennie możesz poświęcić czasu na forum: Spokojnie kilka godzin. Ostatnie kilka dni miałam nawał obowiązków w pracy, ale ogólnie to mam dużo czasu. Co można zauważyć w moim czasie online 240h w ciągu niecałych 40dni.