Skocz do zawartości
Serdecznie witamy na Katujemy.eu - Serwery CS 1.6, CS:GO

STARY STYL ŻEGNAMY, WITAMY NOWY!

Zapoznaj się z możliwościami nowego

Zobacz temat

TRWA KONKURS TOP3# SIERPIEŃ

Zapraszamy wszystkich do udziału!

Zobacz temat

FACEBOOK KATUJEMY!

Zapraszamy wszystkich do polubienia naszego fanpage!

Zobacz temat

FILM PROMUJĄCY SIEĆ

Zapraszamy do obejrzenia filmu promującego naszą sieć!

Zobacz temat

Partnerzy

Rusek.

Odrzucone Podanie na redaktora - RusekXvodka

Polecane posty

Imię :Adam
Wiek :15
Staż na forum :6 Styczeń chyba w 2018 roku

Znajomość ortografii i interpunkcji [0/10] :6/10
Dlaczego ty? :Chciałbym zostać redaktorem bo długo wyczekiwałem aż będzie otwarta na niego rekrutacja, I też pomóc awice w jej pracy czyli. Robił bym co nowy dzień jak będzie taka okazja posty w dziale "Pytanie na dziś?", co nowy plebiscyt głosował na wybranych przeze mnie członków forum jak i robił sam plebiscyt. Nigdy nie miałem żadnego stanowiska na forum i chciałbym spróbować własnych sił jak by mi poszło bycie redaktorem. Aktualnie jestem adminem na serwerze jailbreak i zajmuj się nim bardzo dobrze, nigdy nie miałem jakiś większych problemów. Pomagam, zgłaszam błędy to co do mnie należy, to samo było by z tą rangą. Teraz coś o sobie, jestem miłą osobą lubię pomagać innym w sytuacji gdy tego potrzebują, dążę do celu bo najważniejsze jest nigdy się nie poddawać.

EDIT: Trochę poprawiłem to podanie. 

 
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem na nie, moim zdaniem redaktor powinien pisać przejrzyście, "ładnie", i zrozumiale, a patrząc na Twoje wypowiedzi (nawet podanie) nie sądzę, że nadajesz się na to stanowisko. 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Przykro mi 1
By Karcok,

Podaj 3 powody za lub przeciw! #Pisemne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

+/- Wiek

+ Staż

+ Chęć pomocy

+ Pomocny

- Posty na forum, udzielasz się praktycznie tylko w jednym dziale

- Spora część użytkowników, nawet Cie nie zna, a to źle świadczy po takiej ilości postów

- Interpunkcja, to obowiązkowo do poprawy

 

Jest parę minusów, które są pojedyncze, ale naprawdę bardzo, bardzo rzucające się w oczy. Np. Aktywność tylko w swoim dziale, mega mnie to gryzie.

Jestem za daniem szansy.

  • Like 1
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-/+wiek

-podanie nie przekonuje

-interpunkcja leży ;) 

-mało cię widzę żebyś się udzielał w innych działach. 

+przyda się kolejna para rąk do pomocy. 

+chęć pomocy. 

Młody się wyrobi, a przyda się jakaś pomoc @ Awika.

Można spróbować jeśli będzie słabo wychodziło to out ;( 

 

Na Tak

  • Like 1
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, mieszane mam uczucia co do twojej osoby.

- Podanie, i to jak ono wygląda

- Interpunkcja 

- Udzielasz się tylko w dziale JB

- Tak jak napisał nuway, powinieneś napisać podanie ładne i przejrzyste jak chcesz być redaktorem.

Chęci

Staż

Ale można dać szanse, na tak

  • Like 1
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie, to to "6/10" i tak jest trochę na wyrost, bo pisać z zachowaniem zasad, to średnio potrafisz.

- aktywność na forum

- forma podania (nieadekwatna kompletnie do roli redaktora; brak kolorów, wyróżnień jakichkolwiek. Tylko i wyłącznie na biało i z boldem)

+ dział redakcyjny jest pusty i to jest żałosne

+ wygląda na to, że masz chęci

 

No cóż, mimo tych minusów dałbym szansę. :)

  • Like 1
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem za okresem próbnym:

+/- wiek

+ chęci

+ w redakcji zostałam już sama, więc pomoc się przyda

- ortografia

- interpunkcja

Podsumowując, jesteś młody, masz chęci do pomocy i fajnie! Ale będziesz musiał troszkę popracować nad pewnymi rzeczami, żeby być coraz lepszym, wiadomo. ^^

W razie potrzeby zawsze możesz do mnie pisać, pomogę jak tylko potrafię!

Buziaki i powodzonka:)))

  • Like 1
  • Dzięki 1
  • Uwielbiam 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK:

pomocny

staż - widać, że dużo czasu poświęcasz na forum, lecz tak jak pisali wyżej.. nie widzę cię nigdzie indziej, niż w dziale JailBreak. Popraw to :default_biggrin:

@ Awika.jedyna na forum jest redaktorką.. chociaż sama perfekcyjnie sobie daje radę ze swoimi obowiązkami, to mimo tego myślę, że przydałaby się jej pomoc 

+/- wiek

ortografia i interpunkcja 

estetyka, tak jak pisali.. Powinieneś trochę włożyć w to podanie. Jak na razie jest tylko napisane boldem i łatwo się w nim "zgubić"

 

Życzę powodzenia :default_wink:

  • Like 1
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można dać szanse:

+/- Wiek

+ Chęć pomocy

+ Staż

- Ortografia i Interpunkcja

Redakcja wali w uja dlatego przyda się jakaś dodatkowa pomoc :)

  • Dzięki 1
  • Wow 1
  • Uwielbiam 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-/+ wiek

+staż

+chęć

Nawet jeśli orto nie masz idealne to chęci zrobią swoje i szybko się nauczysz 

Jestem na TAK

  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będę szczery... Czytając Twój post, to złapałem się za głowę. W Twoim poście znalazłem minimum 10 błędów interpunkcyjnych, stawiasz przecinki i kropki w losowych miejscach, tak jakbyś nie wiedział, do czego to służy, a o składni zdań to już nie wypowiem się, łeb eksploduje. Druga rzecz, posiadając jakąkolwiek rangę na sieci, to reprezentujesz sieć, na którą patrzy multum osób, więc wypadałoby trzymać jakiś poziom swoich wypowiedzi.

 

Przejdźmy do senda. Na obecną chwilę będziesz dokładał Awice pracę, będzie musiała każdy Twój post kontrolować czy też poprawiać pod względem gramatycznym i interpunkcyjnym.

 

Post sam nasuwa się. NIE.

 

PS. Nie jestem mistrzem z języka Polskiego, ale bez jaj, są granice.

  • Like 6
  • Dzięki 1
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale też będę na NIE

-podanie, naprawdę? Tak piszą osoby w 3 klasie podstawówki 

-brak interpunkcji 

-ortografia 

-napisałeś rzeczy, które są robione cały czas także przez moderatorów. Mógłbyś dodać coś od siebie 

-na forum jesteś, ale tak jak napisał @ Karcokudzielasz się w jednym dziale

-/+wiek 

+chęć zaangażowania się 

+chęć wykazania się 

 

Wydaje mi się, że sam wiesz o co mi chodzi, ale bycie redaktorem to promowanie także sieci tak jak napisał @ Weak'uś.. Złóż podanie za jakiś czas, wyciągnij wnioski i popraw przede wszystkim składanie językową, a wtedy mogę być skłonny, aby cię poprzeć. Na ten czas niestety, ale jestem na NIE

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Nie.

 

- Twoja gramatyka leży. @ Weak'uś. dobrze powiedział, Marta będzie musiała Cię kontrolować, a to nie ma żadnego sensu.

 

- Widzisz wypowiedź @ Karcokpod Twoim podaniem? Spójrz jeszcze raz na swoje podanie. Znajdź różnice. Zrozumiesz.

 

- Nie znam Cie. 

 

Ps. Nie piszcie głupot, że kolega się nauczy, czy poprawi w gramatyce. Chyba byliście w szkole. To nie trwa tydzień.

  • Like 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robił bym; głosował bym; problem zamiast problemów i mogę tak do jutra wymieniać. Nie odmieniasz wyrazów przez przypadki, interpunkcja leży, ortografia w miarę ok. Fajny z ciebie chłopak rusek, dobrą robotę odwalasz na JB ale twój zasób słownictwa i poziom języka polskiego jakim operujesz jest bardzo niewystarczający, by zostać redaktorem. Masz 15 lat, a to wcale nie jest za późno, by zadbać o swój Polski. Staraj się, w luźnych rozmowach nawet ze znajomymi na steamie staraj się pisać dokładnie, a dużo ci to da. Spróbuj za jakiś czas, na razie na nie. 

  • Like 3
  • Dzięki 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... 

+Ładne podanie

+/- ta ortografia 

+/- wiek

+staż 

 

Okres próbny, z szybsza pracą. Mówię o nwm jakimś wywiadzie czy coś w tym stylu

  • Dzięki 1
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

●● Wiadomość wygenerowana automatycznie ●●

 

podanieodrzucone.png

 

Ponowne podanie możesz złożyć po upływie 7 dni.

Z pozdrowieniami, Administracja Katujemy.EU

 

Jeśli nie zgadzasz się z powyższą informacją, zgłoś post moderatorom. 

  • Like 1
  • Zły 1
  • Uwielbiam 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×
×
  • Utwórz nowe...