Skocz do zawartości
Serdecznie witamy na Katujemy.eu - Serwery CS 1.6, CS:GO

Partnerzy

clixxu.

Pokaż swoje auto

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Jako, że kocham motoryzację, a podobnego wątku nie znalazłem to pozwolę sobie taki założyć.

 

Pokazujcie swoje fury, najlepiej z jakimś opisem jaki silnik etc :) 

 

To ja zacznę od mojej Mazdy 323F, 2003, 1.6 98HP Benzyna (zdjęcia z dniu zakupu dlatego niemieckie blachy)

52926459_1019004654963402_5007115514112114688_n.jpg

49864746_2040372889410041_1143347794870796288_n.jpg

 

@ Dudnesmój kolega ma identyczne felgi, robią robotę :loffki:

Edytowano przez clixxu. (zobacz historię edycji)
  • Like 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BMW 320, 6 cylindrowa benzyna, 170km, 2004r 

 

ss.jpg

  • Like 4
  • Wow 5
  • Uwielbiam 8
By Petrektt,

Beemko sie wozi. A jak mówie sefu wyplata, to sefu pinionżków ni ma.

By Dudnes,

Martini dostał wczoraj wypłatę i nie narzeka xD

By Petrektt,

To sie nazywa faworyzacja

By Dudnes,

Po kolei Hahah

By Karcok,

Fajne nalypki na grillu <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, EXTREMAAAAA napisał:

@ CLIXXU Mazda bez rdzy? :O

Nie tylko ty jesteś zdziwiony :D Taty CX-7 jest zabezpieczony. siotry 3 i moja 323f na razie czysto :D :D 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fiat Seicento 2000r. 39km przebieg:135570 po tuningu Stan: Jak nowy

Auto jest też na sprzedaż, zainteresowanych proszę o kontakt na Steam'ie.

 

 

e0f399ff4953a87474bec93e81fb.jpg

88faf0e348c5950af45dffe14a0f.jpg

0cb151d441c9b12db1cb0ef784c1.jpg

  • Like 2
  • Haha 5
  • Uwielbiam 3
By Dudnes,

Zainteresowany, na sprzedaż?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tX2GRKC.jpg

  • Haha 4
  • Uwielbiam 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ ina.❤ trochę obok, Marl :default_biggrin:

To ty w Niemczech przesiadujesz? :default_happy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moc drzemiąca w tym samochodzie wynosi zawrotne: 0km

Przyśpieszenie od 0-100 wynosi, a nie, sorry, nie ma do 100km/h

 

xiaomi-hulajnoga-elektryczna-mijia-czarny-w-iext53229747.jpg.615961ba93a6b454fd6754578e1cb24e.jpg

  • Haha 4
  • Uwielbiam 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie tam brum brum 

IMG_20181017_133752_HHT (1).jpg

  • Like 6
  • Uwielbiam 3
By Petrektt,

Chciałeś go sprzedać

By Mocarny Ptysiek.,

Ale nie sprzedałem :p

By Karcok,

To karawan?

By Mocarny Ptysiek.,

który będzie wiózł Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Małe zmiany :default_happy:

 

Spoiler

 

11.jpg

222.jpg

3.jpg

 

 

  • Like 2
  • Uwielbiam 7
By Mocarny Ptysiek.,

Widać, że klepany jak jego właściciel XDDDDDDDD

By Dudnes,

Zaraz ty będziesz klepany xD

By Karcok,

Zawsze jak jakiś znajomy kupi sobie fajne auto, to padają komentarze typu "Ekkhmmm, tu ci się będzie brudził kur**"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

❤️

IMG_20190511_152236.jpg

  • Like 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, to nie jest auto.. lecz jest to mój, w sumie obecny, środek transportu. 

Poznajcie moją najlepszą i jedyną Przyjaciółkę :serduszko:

 

 

  • Like 1
  • Uwielbiam 13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samochodu chyba nie trzeba przedstawiać :cryingg:

To tak silnik teoretycznie 1.8 ale w praktyce 2.0

compot rules >.<

Kupiłem go bo miał lecieć projekcik pod gruza a wyszło,że na razie został jako daily.

W planach jest sprzedanie tego i kupienie leona II fr :cry:

Choć czas pokaże co z tego wyjdzie ^^ 

 

compot.jpg

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu kompot? XD @ Kondziu

 

Prawdopodobnie samochód, który będzie świadczył usługi antykoncepcyjne.

 

@ clixxu.Taki kompot ugina się przed moją aureolą :serduszko:

1386999675_by_Makanty19854546.jpg.fcd55e4e9afb816cc28b4fd8d89ba8f3.jpg

  • Haha 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kompot jest dobry pod jakiś gruzprojekt bo prowadzi się 100x lepiej niż e46. Wystarczy zmienić lampy z przodu trochę, poprawić tyl oraz progi i już to jakoś wygląda xD

@ Karcokdo pięt jej nie dorasta :D

Edytowano przez clixxu. (zobacz historię edycji)
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Karcok napisał:

Czemu kompot? XD @ Kondziu

 

Prawdopodobnie samochód, który będzie świadczył usługi antykoncepcyjne.

 

@ clixxu.Taki kompot ugina się przed moją aureolą :serduszko:

1386999675_by_Makanty19854546.jpg.fcd55e4e9afb816cc28b4fd8d89ba8f3.jpg

A bo wiesz co chciałem zrobić z niego gruza takiego typowego na tor ale wyszło,że trzeba by wymienić silnik i wgl i póki co katuje go tak tylko :D poza tym @ clixxu.bardzo ładnie wyjaśnił resztę :D

Kurła ten samochód pierwsza klasa normalnie :D  

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

received_352823038933503.thumb.jpeg.37d64c1bbbd5e990cea6774a87d7d07d.jpeg

 

Toluś, 2002 rocznik z motorem 1.9 TDI po wgraniu softu 110KM 225 Nm=> 135 KM i 300 Nm. Autko obniżone, po wymianie zawieszeń na sportowe (ta, lekka taczka). Niedługo wymiana turbo na awx z poprawką softu (wyjdzie ponad 150KM) przemiana fel na:

received_410397133153695.thumb.jpeg.1f0e1c3d8d49abdb69b263e59be5bbdc.jpeg

Z tym, że zastanawiam się czy nie zrobić je na czarno, a także myślę na wymianie wałka od SDI. 

  • Like 2
  • Uwielbiam 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się na przyszłym kupnem. 

Jakie są plusy oprócz tego na akumulatorze? 

Tata-Magic-Iris-van-1.jpg

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×
×
  • Utwórz nowe...