Skocz do zawartości
Serdecznie witamy na Katujemy.eu - Serwery CS 1.6, CS:GO

Partnerzy

Polecane posty

Cześć,

wiem, że nie należę do tych co zachwycają szybkością, aczkolwiek musicie mi wybaczyć - dopiero co odkryłem, że istniejecie na nowo. A jako, że osób które mogłyby mnie kojarzyć choć trochę zapewne jest mała garstka, postanowiłem przywitać się raz jeszcze.

Nazywam się Sebastian, mam 20 lat i pochodzę z niewielkiego miasta, ale żeby ludziom łatwiej było spamiętać to identyfikuję się jako mieszkaniec "wsi z tramwajami", tj. Szczecina. Obecnie jestem w klasie maturalnej technikum informatycznego, a po skończonej szkole średniej zamierzam wyjechać na studia do Poznania. Nie jestem zwolennikiem idei, że "bez studiów to jak bez nóg", jednak mój wybór jest po części kierowany także tym, że najzwyczajniej w świecie chciałbym zaczerpnąć życia studenckiego oraz złapać kilka ciekawych okazji typu udział w programie Erasmus.

Na sieci pojawiłem się w październiku 2014, lecz ze względu na pokręcone sprawy osobiste musiałem zrobić przerwę na dłuższy moment. Fajnie jest zobaczyć, że sieć po tylu latach jest w całkiem dobrym stanie.

Nie jestem pewien, czy można będzie się mnie spodziewać na serwerach. Szczerze powiedziawszy, w 1.6 grę skończyłem już dawno, na CS:GO zaś czasem weźmie mnie chęć, ale są to pojedyncze sytuacje. Z pewnością będę chciał rzucić okiem na serwer Jailbreak, gdyż jest to mod, na którym się wychowywałem i do którego mam wielki sentyment. A to oznacza również, że jestem wobec niego bardzo krytyczny, więc niech lepiej będzie dobry :cryingg:

Głównie jestem tu po to, żeby poznać nowych ludzi, pojawić się czasem na forum i coś od siebie napisać. Nie ukrywam, że czas wolny na wiele mi nie pozwala, ale może zmieni się to w przyszłości.

Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie cieplutko z powrotem.

Z pozdrowieniami, @ Englo

• Like 1

Siema

Witamy 

Siemanko :)

Hejka!:default_happy:

No proszę bardzo, siemanko wariacie 

Gość