Jump to content

Nowe
Serwery

Chcesz dołączyć do nas ze swoimi serwerami? Zgłoś się do Właściciela forum!

Napisz!

Rekrutacja
Trwa

Rekrutacja na Opiekunów serwera Trwa! Nie czekaj i złóż podanie już teraz!

Zobacz temat

 

 

 

 

 

 

 

 

Syneek

User

Reputacja

40

  • Posts

    68
  • Joined

  • Days Won

    1
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Time Online

    1h 10m 49s
  • Last visited

Syneek last won the day on December 26 2016

Syneek had the most liked content!

About Syneek

  • Birthday 10/04/2002

Informations

  • Player
    CSGO
  • Gender
    Mężczyzna
  • Name
    Wiktor
  • Location
    Bydgoszcz
  • Interest
    CounterStrike>Gothic>Fifa

Contact

Recent Profile Visitors

849 profile views

Syneek's Achievements

Newbie

Newbie (1/20)

  • Very Popular Rare
  • One week with us
  • 5 years with us Rare
  • 4 years with us Rare
  • 3 years with us Rare

Recent Badges

40

Reputation

  1. Popieram. Te pistole to jakaś katorga dla normalnych graczy. Dałem sobie freevipa i podczas pistolki powinienem zginąć ale że miałem ten hełm to zabiłem jeszcze kilku typa. Wystarczy tylko zabrać im kilka rzeczy na te 2 rundy w meczu (Myślę, że jak zabierze sie 100% przywilejów na runde pistoletową to też nikt płakać nie bedzie) + tak z innej beczki. Te bronie za free to jest jakiś żart. Nie trzeba wcale myśleć o ekonomi bo zawsze można grać full kevlar + AWP/AK-47 + Deagle. [To jest pay2win]
  2. Tylko że jest to nie fair bo np zabije cie koles przez przypadek bo miales 5hp a jak by wyszedł 1v1 na srodku mapy jak oboje bysmy mieli 100hp to by nawet mnie nie dotknął. A na koncu okazuje sie ze dostal za cb 9pkt. Dzisiaj prawie ciagle mialem 25k+ do dosyc malej ilosci deadow a i tak w ogólnym rozrachunku stracilem pkt w rankingu
  3. Tylko że na arence jak wygrywa sie skillem a nie fartem jak połowa osób na tym serwie
  4. Syneek

    Propozycja

    Autokampy niech zablokują bo są zbyt OP i jak jakiś dobry gracz sie dorwie do niej to ez przegrana bo wystarczy trzymac mouse1 i samo strzela a jak ktos jeszcze umie przycelowac w glowe to już wgl GG
  5. Popieram + można to dodać na dd2 już kiedyś to pisałem i miałem same pozytywne odpowiedzi a plugin dodany nie został od kilku mies.
  6. 2tyg bez cs a gram lepiej od NEO
  7. Syneek

    Podanie

    na tak to samo co darknes
  8. Chodzi mi o to, że ludzie często wnerwiają się, że tracą po 10 pkt bo ktos niski w rankingu ich zabił. Propozycja jest taka, żeby usunąć ujemne punkty za dead i zostawic tylko te za kille. Nikt nie straci bo nadal bedzie dostawac po 2,5,10 pkt za killa i nie będzie się już nikt wnerwiał, że jak silver go zabił to spada o 1 miejsce np. Wiadomo, że wystarczy słabszy mecz i można spaść z np 5 miejsca na 25 ( wcale tak wczoraj nie miałem )
  9. Na tak -Często go widać -Raczej zobaczy kto ma cheaty a kto skilla -doświadczenie -spoko osoba Ma tylko 1 minus bo czasami jest nade mną w tabeli ale to da się przeboleć bo to raczej szczęście albo planty i defusy .
  10. A pomyśleć, że to Bob'a wyzywali od cheaterów
  11. Syneek

    RLYyy

    Czemu serwer jest na trybie uproszczony ( wsumie to nawet spoko ALE ) ludzie mogą sobie dawac info na ts bo mozna obserwowac druzyne przeciwną.
  12. Kto umarł ten nie żyje nie ma co płakać człowiek jak człowiek
  13. Syneek

    skinyv2

    Zgadzam sie skiny sa po to zeby sie bawic, ale jest różnica miedzy zmiana skina w wolnym czasie jak nic sie nie dzieje a tym ze ktos w srodku rundy zmienia skina i ma w fupie ZABAWE innych i nie pilnuje bsa tylka zmienia skiny na respie kilka rund albo w srodku rundy. Widzialem juz kilku takich a na serwie od kiedy sa sk8ny gram DOPIERO 2 dni... Ilu takich bedzie w przeciągu tygodnia czy miesiąca ? Ja rozumiem zmiane skina na początku rundy ale nie w srodku jak tt przejmuje bs albo ct odbija a ktos stanie w trupie zmienia skina a potem mowi " zamknij morde przecież moge zmieniac skiny " jasne że może ale nie jak ma pomagac teamowi to juz są CELE MAPY. Wszyscy ogarnieci gracze wybiorą skina w 30 sekund a to ze ktos przez 5 sekund przewija jedną strone ze skinami to nie mój problem. PS zawsze mogą wejsc na spect i tam zmieniac a nie PSUĆ grę innym...
  14. Syneek

    skinyv2

    Ktoś tu chyba nie zrozumiał czegoś banalnie prostego...sh4k. Nie chodziło mi ze ja je zmieniam tylko idioci na serw Przykład z dzisiaj koleś pilnował A z romana wbiega mu 2 longa a ten sie odwraca i zaczyna zmieniać skiny Nosz ja pier**** Było to na pewno coś około minuty po rozpoczęciu rundy bo trochę posiedziałem na bs A i dopiero wtedy wbili. Dlatego moje wnerwienie że nikt nie pomyślał o zablokowaniu wybierania skinów do 20-30 sekund max.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.