Jump to content
×
×
  • Create New...

Rekrutacja

Wszystkich zainteresowanych adminowaniem zapraszamy

Zobacz

Sponsorzy / Partnerzy

KeeV

Użytkownik

71 reputacja
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6d 3h 49m 31s
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited


Niepoprawny adres URL

2 Followers

Informacje

  • Gracz
    CS 1.6
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1,942 profile views

KeeV's Achievements

Newbie

Newbie (1/18)

  • Half a year with us Rare
  • One week with us
  • A month with us Rare
  • A year with us Rare

Recent Badges

71

Reputation

  1. eeluwina

    1. Show previous comments  4 more
    2. kosmicznyy

      kosmicznyy

      nudno, ale dzisiaj ponad 30 stopni i jadę na jeziorko a jak twoje plany?

    3. KeeV

      KeeV

      no na dzisiaj nie mam ale jutro na rowerek sie idzie z kolegami wiec bedzie git

    4. kosmicznyy

      kosmicznyy

      superowo, milego ;3

  2. ALE SUPCIO PROFILOWE :saliva:

    1. Show previous comments  8 more
    2. kosmicznyy

      kosmicznyy

      po co składać podanie na rozjebanym serwerze?xd

    3. KeeV

      KeeV

      E tam,przesada, zawsze można złożyć podanie jak Rambo i czekać prawie 2 miesiące na werdykt :Kappa:

    4. miszyn impasibel

      miszyn impasibel

      ja zloze podanie na opiekuna

       k e k w 

  3. utkasz cipe w końcu?

    1. Show previous comments  1 more
    2. NeQ.

      NeQ.

      Grzeczniej.

    3. kosmicznyy

      kosmicznyy

      A jak twoi znajomi wrzucają statusy i co drugie słowo to wulgaryzm to jest fajnie? XD

  4. @ miszyn impasibel CZEMU NIE ODPISUJESZ NA MESSENGERZE JUŻ 24H MINĘŁY, TY ŻYJESZ JESZCZE? 

  5. toksyczny ziomek

    1. kosmicznyy

      kosmicznyy

      nudzi Ci się?

    2. KeeV

      KeeV

      no trochę ta, dawaj na zombi hehe

    3. miszyn impasibel

      miszyn impasibel

      NIE WEJDZIESZ NA ZOMBI BO FULL SERWER 

  6. -rep

    Boi się wejść na Zombie Plague :Kappa2:

    1. kosmicznyy

      kosmicznyy

      Jestem dla was za słaby, patrz co się dzieje teraz :smieszek:

  7. Zjadłbym coś

    1. miszyn impasibel
    2. Krause

      Krause

      Też takiego kebaba albo pizzerke opierdolył

  8. Jaki piękny wieczór kurczę

    1. miszyn impasibel

      miszyn impasibel

      no i koniec czelendżu 

  9. ZOSTAWIŁEŚ MI TROCHĘ KAPUSTKI ŚWIRKU? 

     

    1. KeeV

      KeeV

      NO PEWKA JESZCZE JEST W GARCZKU XDDDD

  10. czemu ty co chwile wchodzisz na moj profil stalkerze ?

  11. -rep

    wyzywa innych graczy na zombie plague

    1. miszyn impasibel

      miszyn impasibel

      potfierdzam yebac delikfenta 

Dlaczego Jesteśmy legendą?

Katujemy.eu to sieć serwerów Counter Strike nieustannie rozwijającą się dla Was od 2014 r. Oferujemy w pełni dopracowane i stabilne serwery, odpowiedzialną oraz zorganizowaną administrację, dzięki której nasze serwery, jak i forum cieszy się bardzo dużą renomą. Dysponujemy ogromną ilością wszelakich trybów rozgrywki, co pozwala Wam wybrać coś dla siebie. Nie czekaj i dołącz do nas, abyśmy wspólnie tworzyli jedną społeczność graczy.