Jump to content

rqkuuu

Użytkownik

Community Reputation

72 Neutralny

About rqkuuu

  • Birthday 03/24/1999

Informacje

  • Gracz
    CSGO
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Mateusz
  • Lokalizacja
    polska
  • Serwer
    [CSGO] MIRAGE #2
  • Zainteresowania
    Sport😊 w skrócie siatkówka 🏐
    Po kontuzji została mi gra amatorska 😅😭

Kontakt

  • Snapchat
    rqczi000
  • Steam
    https://steamcommunity.com/id/jkasasijsmadkaida/
  • GG
    0

Recent Profile Visitors

526 profile views
  1. 43:20 ten strzal ze scoute troche szybki 43:47 dziwne zatrzymanie sie na rampie w sumie przed to wygladalo na wh Potem juz ci dalem bana Pozdrawiam zostawiam do oceny UBT LINK do demka http://620.gotv.pro/srv54409/auto0-20200629-155534-851492235-de_mirage-___________Katujemy.eu_______MIRAGE__2____ws__knife__gloves_______128TR.dem.zip a tak wgl to miales chyba 2stopien i bez nicku to juz dla mnie juz jest podejrzane
  2. jestem na tak +gt +doswiadczenie +wiek miales juz admina tutaj ale przez glupote sobie odebrales postaraj sie tego uniknac next time Pozdrawiam oraz powodzenia
  3. jestem na tak +jest malo adminow +chcesz poprawic swoje bledy +doswiadczenie -to twoje gt +brak jakis problemow bylo z toba jesli chodzi o adminowanie trzymam kciuki widzimy sie na serwie Pozdrawiam :D
  4. Jestem na tak +gt +doswiadczenie +wiek +rozpoznawalny Powodzonka widzimy sie na serwerze :D
  5. Imię: Mateusz Twój nick na serwerze: Rqkuuu Wiek:21 Mutacja głosu: Ta Czas spędzony na serwerze (link do GT):https://www.gametracker.com/player/Rqkuuu/145.239.16.82:27015/ [wiem ze malo ale pisalem z erwinem i neq o co poszlo[ Znajomość komend admina [1-10]:8 Dlaczego ty? Prosimy o dłuższą wypowiedz: stracilem przez moja glupote i nie dopotrzenie wiec chcialbym wrocic Posiadasz działający mikrofon:ta Kontakt (GG / Steam) :steam,fb Steam ID: STEAM_1:0:167230827 Czy posiadasz konto Prime?:tak Zapoznałeś się z WYMAGANIAMI na admina?:tak
  6. jestem na tak +wiek +checi i to jest potrzebne +sm +/- gt ale ze jest nas malo kazdy sie przyda chodz malo cie widzialem
  7. 13:17 dziwne skany na rampę 15:57 to towje dziwne patrzenie ze shorta pod smoke 18:33 te wychylenia twoje na krzesło dziwne 18:53 to namierzanie typka z apsow dziwne Jeślibym miał dłużej cie oglądać to byłoby wiecej do tego 2 razy mi napisano na [email protected] od gracza ze masz wh http://620.gotv.pro/srv54409/auto0-20200520-231245-583876244-de_mirage-___________Katujemy.eu_______MIRAGE__2____ws__knife__gloves_______128TR.dem.zip
  8. jestem za daniesz szansy +wiek +checi +gt +sm powodzenia
  9. rqkuuu

     Kosz urlop rqkuuu

    Czas nieobecności:21,04-30,04 Powód:brak wyrobienia godzin "praca"
  10. po pierwsze ledwo co wszedles zaczales drzec sie smieszki szmieszkami ale mnie juz nie bawia takie zabawy Zero Tsū | ゼロツー : posmieszkowac nie mozna? XD po drugie o rasizmie to mozecie pogadac na priv nie na chacie za to dostales gaga w sumie nie potrzebnie dalem na godzine moglem dac 30 wybacz *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Autistt : nie w ten sposob rasisto *DEAD* [ ★ VIP ★ ] skunik priv : XD *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : jaki ja rasista *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : jak ja wspieram kobitki *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Autistt : a co to za nick? *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : ze strajkiem *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : no co *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : zero tsu *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Autistt : no wlasnie *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : postac z anime *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : xD *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Autistt : "zero biłaych" *DEAD* [ ★ VIP ★ ] skunik priv : XD *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Autistt : białych* *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : ZERO DWA *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : C00RVA *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : xD *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Autistt : nieee *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : kloc sie ze mna *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Autistt : rasista jak nic *DEAD* Zero Tsū | ゼロツー : no to racist po trzecie nie spam mi czlowieku na [email protected] ze mam isc sie wypowiadac bo ja mam 24h na to bo jak ty to napsiales "z checia sobie poczytam" http://620.gotv.pro/srv54409/auto0-20200415-220553-1233255719-de_mirage-___________Katujemy.eu_______MIRAGE__2____ws__knife__gloves_______128TR.dem.zip od 26:30 juz tutaj same darcie sie inny ton glosu plus do tego przeklinanie 28 :00 znow sie darles ja juz przestalem sie bawic kotka i myszke miktofon nie slyszy do bawiania sie na serwerze oraz przeszkadania innym tylko do dawania infa oraz porozmawiania z ludzni na serwerze ale z umiarem
  11. wchodzac na serwer akceptujesz regulamin proste
  12. Jestem na nie: - wiek -konto pod podanie +gt +checi
  13. Imię: Mateusz Twój nick na serwerze: Rqkuuu Wiek: 21 Mutacja głosu: si Czas spędzony na serwerze (link do GT): ---- Znajomość komend admina [1-10]:9 Dlaczego ty? Prosimy o dłuższą wypowiedz: brak adminow zglaszam sie Posiadasz działający mikrofon: si Kontakt (GG / Steam): steam, gg Steam ID: STEAM_1:0:167230827 Czy posiadasz konto Prime?: Tak Zapoznałeś się z WYMAGANIAMI na admina?: Tak

Dlaczego Jesteśmy legendą?

Katujemy.eu to sieć serwerów Counter Strike nieustannie rozwijająca się dla was od 2014 r. Oferujemy w pełni dopracowane i stabilne serwery, odpowiedzialną oraz zorganizowaną administrację, dzięki której nasze serwery, jak i forum cieszy się bardzo dużą renomą. Dysponujemy ogromną ilością wszelakich trybów rozgrywki co pozwala wam wybrać coś dla siebie. Nie czekaj i dołącz do nas, abyśmy wspólnie tworzyli jedną społeczność graczy.

×
×
  • Create New...