Skocz do zawartości

M3nt0s1k

Użytkownik

Reputacja

22 Bywalec

O M3nt0s1k

  • Urodziny 09.08.2000

Informacje

  • Gracz
    CSGO
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Damian
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Serwer
    [CSGO] MIRAGE #2

Kontakt

  • Snapchat
    m3nt0s_pl
  • Steam
    https://steamcommunity.com/id/M3nt0s_PL/
  • GG
    0

Ostatnio na profilu byli

225 wyświetleń profilu
  1. Czemu mowisz o serwerze jesli mowimy tu o sobie ? EZ? to prowokacja jako admin tego nie wiesz ? A bloka na steam dostales w sumie wiesz czemu nie bede tu pisac bo to jest pw a nie na forum ;)
  2. Twój nick: M3nt0s⚡ Nick gracza/admina na którego składasz skargę: An. Opis sytuacji: wyzwiska w moją stronę, nietrzymanie się regulaminu, faworyzacja. SteamID oskarżonego: STEAM_0: 1: 56686748 Data i czas zdarzenia: 3 filmy z dzisiaj 2 z poprzednich 3 dni Dowód (ss/demko):Filmiki poniżej https://www.youtube.com/watch?v=t_E2s6SqklU (Nadużywanie mikrofonu/brak mutacji – Blokada mikrofonu 30 minut. Nie ma za to bana) https://www.youtube.com/watch?v=TPzwJrahJRE https://www.youtube.com/watch?v=4NATl0BTRT0 https://www.youtube.com/watch?v=Zpz1i683evk https://www.youtube.com/watch?v=gB_s6mcR5MA https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/773988560059487059/CDB9FAF51250D14C38E570C18178479EAF7A3707/ (Przekroczenie pingu powyżej 150ms – Kick Ban 5 minut) ☆ (WIADOMOŚĆ DO ADMINA) M3nt0s⚡: xsmurf cosik mejbi ma *DEAD* [ ★ VIP ★ ] Tajfun : xd ★ [http://Katujemy.eu] Odbierz darmowego VIP'a z okazji świąt! Wystarczy zarejestrować się na forum i napisać post. [C4] Gracz L17_1 wyrzucił bombę. [ ★ VIP ★ ] An. : :* nie reaguje na u@ po raz kolejny Dopisze jeszcze ze powiedzialem akutalnie do Ana zeby wbil na forum to ten chamsko ,,placz dalej'' jako admin chyba nie powinien sie tak odzywac
  3. Twój nick: M3t0s Nick admina banującego: An. Data/Mapa: 15.12.2019 19:06 SteamID: STEAM_1:1:126310258 Serwer (mod): Mirage #2 Opis sytuacji: Ban na 60 ? Za napisanie ,,zmutujcie tego kurwa debila'' ludzie sie wyzywaja na czacie po matkach itd to dostaja na 10/30 min a ja za to godzinny ban XD Wycinek z konsoli: -
  4. Twój nick: M3t0s Nick admina banującego: An. Data/Mapa: 15.12.2019 19:06 SteamID: STEAM_1:1:126310258 Serwer (mod): Mirage #2 Opis sytuacji: Perm z pizdy. Jak juz to gag za obraze. Moze zoczniecie reagowac kurwa na u@ i mowienie wam ze jest jakis dzieciak ktory gada glupoty ... Wycinek z konsoli: -
  5. O to ciekawostka ... Nic nie mowie no chyba sie mylisz bo kickuje ludzi ;p widze ze malo grasz i malo wiesz
  6. Gdzie masz w regulaminie 1:30 ? Stoicie non stop na respie kampicie i to juz irytuje wiec 1:15 to czas ktory konczy kupowanie , afczenie , kampienie . Ja stoje na respie ??? Pokaz demka wyslij demka gdzie ja stoje na RESPIE xdd .
  7. Imię: Damian Twój nick na serwerze: M3nt0s Wiek: 19 Mutacja głosu: Tak Czas spędzony na serwerze (link do GT): https://www.gametracker.com/player/M3nt0s%20%E3%83%84/145.239.16.82:27015/, https://www.gametracker.com/player/M3NT0S/145.239.16.82:27015/ Znajomość komend admina [1-10]: 10 Dlaczego ty? Prosimy o dłuższą wypowiedz: Gram często , mam dużo godzin na serwerze , a jest dużo nonprime'ow które cheatują i to denerwuje oraz dużo dzieci które używają mikrofonu. Jestem obeznany w komendach sam byłem bardzo długo adminem na starej jedynce oraz innych serwerach bardzo możliwe że spora ilość graczy kojarzy mnie ze starej jedynki . Potrafię odróżnić haxa od gracza więc mam nadzieję , że się nadam. Posiadasz działający mikrofon: Tak Kontakt (GG / Steam): https://steamcommunity.com/id/M3nt0s_PL/ Steam ID: STEAM_1:1:126310258 Czy posiadasz konto Prime?: Tak
  8. Twój nick: M3nt0s Nick admina banującego: Console Data/Mapa: - SteamID: STEAM_1:1:126310258 Serwer: 1vs1 #1 Opis sytuacji: nie grałem na tym serwerze a mam perma , po zmienie ip ban nadal jest dostaje go z automatu . Zmienialem ip juz 4 razy i nadal to samo. Wycinek z konsoli: Disconnect: Zostałeś zbanowany na tym serwerze, odwiedź https://Katujemy.eu/ aby poznać szczegóły.Disconnect: Zostałeś zbanowany na tym serwerze, odwiedź https://Katujemy.eu/ aby poznać szczegóły. @ Karcokhelp
  9. Twój nick: M3nt0s Nick admina banującego: Console Data/Mapa: - SteamID: STEAM_1:1:126310258 Serwer: 1vs1 #1 Opis sytuacji: nie grałem na tym serwerze a mam perma Wycinek z konsoli: -
  10. Dobra po obejrzeniu drugi raz demka,jestes czysty miales kilka akcji ale widziales ludzi na radarze.Moj blad za szybko zbanowalem sorki . UBT mozesz kolege odbanowac
  11. XD Hipokryta jedyne slowo ktore rozumiesz . Wyzywasz ludzi i mnie od najgorszych GOTV jest zapraszam . Pytalem na ile chcesz muta za wyzywska odpowiedziales chamsko dostales muta odmutowalem Cie mowie a dobra kij tam moze sie ogarinesz po czym wyzywasz dalej dostales bana KROPKA.

Dlaczego Jesteśmy legendą?

Katujemy.eu to sieć serwerów Counter Strike nieustannie rozwijająca się dla was od 2014 r. Oferujemy w pełni dopracowane i stabilne serwery, odpowiedzialną oraz zorganizowaną administrację, dzięki której nasze serwery, jak i forum cieszy się bardzo dużą renomą. Dysponujemy ogromną ilością wszelakich trybów rozgrywki co pozwala wam wybrać coś dla siebie. Nie czekaj i dołącz do nas, abyśmy wspólnie tworzyli jedną społeczność graczy.

×
×
  • Utwórz nowe...