Skocz do zawartości
Serdecznie witamy na Katujemy.eu - Serwery CS 1.6, CS:GO

STARY STYL ŻEGNAMY, WITAMY NOWY!

Zapoznaj się z możliwościami nowego

Zobacz temat

TRWA KONKURS TOP3# KWIECIEŃ

Zapraszamy wszystkich do udziału!

Zobacz temat

FACEBOOK KATUJEMY!

Zapraszamy wszystkich do polubienia naszego fanpage!

Zobacz temat

FILM PROMUJĄCY SIEĆ

Zapraszamy do obejrzenia filmu promującego naszą sieć!

Zobacz temat

Partnerzy

RobGoD

Admin CS:GO [MIRAGE]

Reputacja

36 Pomocnik

4 obserwujących

O RobGoD

  • Urodziny 21.05.2000

Informacje

  • Gracz
    CSGO
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Robert
  • Lokalizacja
    WRSZAWA
  • Serwer
    [CSGO] MIRAGE

Kontakt

  • Snapchat
    wariacikiksde
  • GG
    0

Ostatnio na profilu byli

285 wyświetleń profilu
  1. Zdecydowanie jestem za, bywa to serio irytujace gdy grasz pare razy a nagle ktos kto jest pierwszy raz zabija cie pary razy i tracisz 100pkt.. Tak samo nowa osoba na serwerze nabija ranking DUZO szybciej od osoby, ktora gra juz powiedzmy dwa tygodnie.. Troszeczke to nie sprawiedliwe wedlug mnie.
  2. Zgadzam się z każdym komentarzem wyżej lecz myślę, że na ta chwilę(gdy ekipa administracyjna jest tak liczna) za mało sie wykazujesz na tle innych kandydatów. Ewentualnie okres próbny
  3. Hejka Wiec tak proponuje zrobić tskie weekendy"tematyczne" jeśli można to tak ująć mianowicie chodzi o dodawanie na weekend np bunnyhopa na serwer, weekend bez antyrusha, weekend z vipami itd. Myślę, że takie smaczki mogą odświeżyć rozgrywkę I wprowadzić cos fajnego na serwer oraz sprowadzi jak I zatrzyma więcej graczy na serwerze. Kolejnego tematu nie chce juz robic ale wprowadzilbym jeszcze betowanie.
  4. Jestem na tak plusy: wiek doswiadczenie znany na serwerze kulturka minusy slabo rozwiniete podanie :P
  5. Pogłoski chodzą, że najprzystojniejszy admin only mirage
  6. NA NIE. Nigdy Cie nie widzialem. Podanie bardzo slabe. Konto pod podanie.
  7. Jestem na tak wszystko na plus: godziny doswiadczenie rozpoznawalny na serwerze wiek
  8. 10:15 dziwnie nagle patrzy na te boxy 10:20 skan przez smoke 12:08 nie wie o gosciu na szorcie a oddaje strzal tak jakby w niego? 17:47 tak jak by wiedzial ze mu juz wychyla 21:50 chodzi sobie w lewo prawo gosciu podchodzi i staje w miejsu 22:05 to samo 26:50 ja tez gram awp a po strzale mi sie nigdy celownik tak nie trzesie. 26:58 prefire 27:24 dziwne te bh 29:56? nie wiem na moim demku wyglada jak by plecami tego fraga strzeli 31:11 gosciu wychylic nie zdazyl 31:30 dla mnie zachowanie takie jak by wiedzial caly czas o gosciu na fireach, jego sa na bsie a nie wejdzie do conecta sprawdzic shorta ani nic, nienaturalne zachowanie wedlug mnie 31:47 ja w takie timingi nie wierze 31:54 slyszal przeciez go a dalej w szorta w celowany, wiele sytuacji w tym demku jest takich, ze slyszy przeciwnika gdzies ale nie wceluje sie tam a w innej rundzie slyszy wszystko.. 33:56 aimlock i rzucenie granatu zeby wykurzyc dana osobe 35:20 ja nie wiem jak on robi tego bh xD raz skacze praktycznie w miejscu potem leci normlanie bez zadnych stref 35:50 to samo. Dla mnie gosciu jest dziwny czasem strzela za szybko innym razem wgl widzi goscia i nie reaguje, raz robi bh bez zadnych stref ani nic potem skacze w miejscu praktycznie.. Jeszcze @ Egzorcysta coś wspominal ze moze rozpisze demko na tego pana.
  9. Proponuję zamknięcie rekrutacji na adminów z powodu bardzo dużej ich liczby. Ewentualnie podniesieniu progu rekrutacji.
  10. Hmm Plusy: Czas spędzony na serwerze Widuje dość często Ogarnięty Minusy: Mam aktywność na forum Słabo rozwinięte podanie, stać Cię na wiecej Plus/minus Gt Wiek(wiem, że wymagane jest 16lat Ale dla mnie osobiście to troszke malo) Ogólnie jestem raczej za okresem próbnym:)
  11. KRZYSIU KOCHAM CIEEEEEE

    1. Krzys

      Krzys

      Jejku.. Ja myślałem ,że to uczucie jednostronne.. 
      JA CIEBIE TEŻ KOCHAM ROBGOD :loffki:

  12. KOSA !!!!!!!!!!

    1. CLIXXU

      CLIXXU

      elo krzys

    2. Krzys

      Krzys

      Hejka Clipsu :default_smile:

    3. RobGoD

      RobGoD

      KOSA KOSA KOSA

  13. Jestem na tak. doswiadczenie + ogarniety+ znany społecznosci z serwera+ kulturka++
  14. Też jestem na tak, ale czy to coś da? Skoro czasem prawie cały serwer to vipy? :D
  15. Kojarzę z serwera osoba ogarnięta. Wiek na plus Podanie na plus Dosiwadczenie plus Minus to godziny, okej minimum do podania masz zrobione ale w moim odczuciu to i tak troszke malo, popraw to i bedzie świetnie. Jestem za okresem próbnym
×
×
  • Utwórz nowe...